Witam często zdarza się, że zamawiam towar dla różnych instytucji.
W formularzu zakupowym brakuje opcji, żeby wpisać odbiorcę.
Dla przykładu:
Nabywca:
Gmina NAZWA XYZ
ul. xxxxxxxxxxx
Kod Pocztowy, Miasto
NIP: xxxxxxxxxxx
Odbiorca:
MOSIR (lub inna jednostka gminna)
ul. yyyyyyyyyy
Kod Pocztowy, Miasto
jest jeszcze adres doręczenia - który wyświetla się prawidłowo - ale nie jest tożsamy z odbiorcą - na dokumencie
Bo np. MOSIR ma 4 obiekty w kilku miejscach lub zamawia ktoś inny - na adres prywatny, kto potem rozlicza się z zaliczki.
----------------------
Pomimo pisania w uwagach do zakupu danych odbiorcy - prawidłowo przychodzi ok. 50% faktur, a potem sprzedawcy wystawiają noty czy faktury korygujące, co dodatkowo jedną i drugą stronę obciąża czasowo i księgowo.