anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłączenie nowego widoku ofert (zwężonego)

Kategorie
kupujący
kupujący 1049
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
370
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Wyłączenie nowego widoku ofert (zwężonego)

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

Problem opisywałem w temacie Jak przywrócić stary widok ofert (niezwężony)?  (temat nadal pozostaje bez odzewu moderatorów) oraz nawiązywałem do niego w temacie Zmiany na Allegro a wygoda zakupów , ale opiszę go jeszcze raz tutaj. Problem jest bardzo poważny, gdyż dotyczy zdrowia kupujących. Chodzi o to, że jako osoba o średnio dobrym wzroku, aktualnie zakupy na Allegro przypłacam zdrowiem (wzrok), a wszystko przez to, że od niedawna widok ofert przeglądanych na komputerze jest bezsensownie zwężony do niedorzecznych rozmiarów. Po bardzo krótkim czasie przeglądania takich zwężonych ofert, oczy zaczynają po prostu boleć od usiłowania dokładnego zapoznania się z nimi, gdzie przy dotychczasowym, normalnym widoku (opis oferty na całej szerokości ekranu) nie było takich problemów lub zdarzały się bardzo rzadko. Proponuję zatem, aby Allegro miało choć minimum szacunku dla kupujących oraz ich zdrowia i wprowadziło możliwość zmiany widoku na normalny (dotychczasowy), który nie naraża zdrowia kupujących na szwank.

 

51 Komentarze
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Psują całe zakupy. Nie długo zostaną same wielkie firmy wrzucające wszystko do worka i wysyłające. Jak mam wybór to ja nadal wolę kupować od średniego sprzedawcy, bo oni jeszcze handlują z zaangażowaniem. Przykładowo ostatnio przeżyłam szok. Kupiłam plasterki okulistyczne dziecku. Pudełka z nimi były zapakowane w pudełko z pakułami, a to było zapakowane jeszcze w inne pudełko.... Zakupy od supersprzedawcy przychodzą wrzucone w foliopak. Wczorajsze- kurier zostawił paczkę na progu, foliopak prawie na pół przecięty, worek w którym była bluza też przecięty, bluza chyba tylko cudem cała... Piszesz z pytaniem do małej firmy odpowiada człowiek, piszesz do supersprzedawcy odpowiada bot i tylko przy dużym farcie potem jeszcze człowiek. Tak ze wszystkim. Wiem Panowie, że ciężko na tych supersprzedawców pracujecie. Ale jest to wysyłka rutynowa. Wszystko co odstępuje od szablonu: KUP TERAZ- ZAPŁAĆ PAY- WYBIERZ PACZKOMAT jest w zasadzie nie możliwe, bo allegro coś tam znowu wymaga. Dla mnie to męczące i dla Was nieraz też, bo potrafi spowodować dużo więcej kłopotów i zmarnować czasu niż pójście klientowi na rękę w niektórych sprawach...

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Co prawda nie jest to błaha sprawa, jak te, na które odpowiadacie w ciągu kilku/kilkunastu minut, ale wypada się do niej odnieść. To poważny problem dotyczący zdrowia kupujących, a tymczasem mija już 48 godzin bez interwencji.

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Allegro jak zawsze wie lepiej. A że ten nowy widok jest niewygodny, kłuje w oczy i generalnie nie ma z ergonomią nic wspólnego - nic ich to nie obchodzi. Brakuje u nich profesjonalistów z dziedziny UX/UI, którzy by popchnęli projekt we właściwym kierunku. Klikamy więcej, scrollujemy więcej, oglądamy dziwaczne projekty strony wzięte z tyłka. Jestem rozczarowany postawą Allegro, jednak oni ignorują głosy społeczności w m.in. tym temacie. Podobnie jest co do ciemnej wersji strony. Twierdzą, że dodanie takiego motywu to dla nich za dużo pracy. Jakby mieli 2 osoby pracujące nad całym interfejsem.

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Barzy_TPI Cześć. 🙂 Nowy widok to testowa wersja strony oferty. Po zakończeniu testu będziecie mieli szansę wyrazić swoje opinie w ankietach (nie wszyscy użytkownicy biorą udział w tym teście). Dopytam odpowiedni zespół, czy istnieje szansa na indywidualne wyłączenie Twojego konta z wariantu testowego. 

W teście sprawdzimy, jak nowy wygląd i układ parametrów produktu wpłynie na przejrzystość strony produktu. Chcemy, żebyście mieli łatwy i szybki dostęp do szczegółowych informacji o produkcie.

Zależy nam na Waszych głosach, dlatego bardzo dziękuję, że podzieliłeś się swoją opinią. 

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Barzy_TPI nie wiem przy jakiej rozdzielczości na to patrzysz, ale przy 2K wygląda to komicznie, w ogóle mało na to zwracam uwagę i nie mam jak teraz sprawdzić, ale na FHD nie było chyba aż tak źle.  Mmm te marginesy 🤣 xxxxxxxxxx

andrzejj9
#9 Pomysłodawca#

@sl-aw-ek 

Ja korzystam na Full HD i 4k. I tu i tu jest to wybitnie niewygodne. 

andrzejj9
#9 Pomysłodawca#

@Client:94057046 

Ja obecnie przestaję powoli korzystać z Allegro. Jak coś konkretnie potrzebuję, to szybko kupuję, ale przeglądać tak, jak wcześniej zupełnie nie. Jest to po prosty zbyt niewygodne i wręcz męczące teraz. Przechodzę na inne serwisy. 

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@ko_alka  Dziękuję za odzew. W moim przypadku (zapewne nie tylko w moim) nowy wygląd prawie zamordował przejrzystość strony produktu, gdyż najważniejsza jej część jest bardzo trudna do przeglądania przy nie do końca dobrym wzroku. Z normalnym, niezwężonym widokiem nie było takich problemów.

@sl-aw-ek Ja mam 1080p, monitor 16:9 i mimo mniejszych marginesów niż na Twoim zrzucie, nie jestem w stanie dobrze zapoznać się z ofertą produktu.

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Barzy_TPI Hej, wracam do Ciebie z wieściami - zespół niebawem rozpocznie prace nad poszerzenie całej strony produktu, do pełnej szerokości ekranu. Dzięki za Twoje sugestie 🙂 

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@ko_alka  Dziękuję za interwencję. Jeżeli wspomniane przez Ciebie prace sprawią, że obszar opisu oferty powróci do co najmniej normalnej (dotychczasowej) szerokości, to informacja o ich rozpoczęciu jest wspaniałą informacją 😍

oznacz moderatorów