anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyświetlanie adresu email allegromail.pl transakcji.

Kategorie
kupujący
kupujący 875
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
34
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Wyświetlanie adresu email allegromail.pl transakcji.

Dziudziek
#8 Zapaleniec#

Chciałbym poprosić o wyświetlanie maila wygenerowanego dla danej transakcji wykorzystywanego do powiadomień dla sprzedającego.

 

Powód:

Podczas korzystania z wiadomości w ramach allegro, ukrywa ono maile kupujących/sprzedających między sobą, według mnie to na plus jako że ogranicza to nieuczciwe osoby wyłudzające dane. Szczegóły w artykule 'Jak wyświetlamy adresy e-mail w korespondencji w ramach Allegro?'.
Po zakupie, wybierając metodę i adres dostawy robię pewne rzeczy świadomie biorąc pod uwagę to czy, gdzie i w jakich godzinach będę dostępny, oraz to jak będzie wyglądać odbiór przesyłki jeżeli akurat nie będzie mnie na miejscu. Niestety czasem sprzedający chcąc nam/sobie 'zrobić dobrze', zmieni przewoźnika i tu czasem zaczynają się problemy. Sprzedający wysyłając przesyłkę np. kurierem zamiast pocztą poda automatycznie wygenerowany adres email, jeżeli chcę zmienić sposób odbioru takiej przesyłki często muszę podać właśnie ten nieznany mi adres email.

 

Jeszcze pierwszą część adresu jestem w stanie sobie zorganizować, niestety drugą tak na szybko nie za bardzo. Jeżeli byłaby możliwość wyświetlania wygenerowanego automatycznie adresu email przypisanego do transakcji, mogłoby to pomóc w odbiorze przesyłki jeżeli dany przewoźnik wymaga takowego w celu weryfikacji.

 

Pozdrawiam

9 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Dziudziek bardzo dziękuję za Twoją opinię i propozycję. Przeanalizujemy dokładnie tę kwestię i sprawdzę, czy mamy możliwości dodania takiego adresu dla kupujacego. Gdy tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

Ziolko39
#21 Demiurg#

Przecież sprzedający dostaje Twojego maila na pocztę w wiadomości o sprzedaży, a także jest w "zamówieniach od kupujących" A kupujący też dostaje na pocztę maila sprzedającego > co prawda obydwa są zaszyfrowane przez Allegro > ale można ich używać tak samo jak oryginalne adresy email.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Ziolko39 Tak, masz rację, ale żeby kupujący mógł przekierować paczkę w przesyłkach realizowanych np. przez Inpost, musi podać własny adres mailowy, którego w zaszyfrowanej wersji mu nie przekazujemy. 

Ziolko39
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ale kupujący chyba zna swój własny adres mailowy ?

Dziudziek
#8 Zapaleniec#

@Ziolko39Swój tak, ale nie użyty przez allegro w centrum wiadomości. Polecam zerknąć tu 'Jak wyświetlamy adresy e-mail w korespondencji w ramach Allegro?', ewentualne sprawdzić na etykiecie Smart Allegro Inpost jaki jest użyty adres email.

SallyH
#7 Wielbiciel#

Czy sprawa miała swój dalszy bieg? Jeżeli nie - podpisuję się pod prośbą autora wątku odnośnie możliwości odczytania szyfrowanego adresu dla danej transakcji - niestety nie mogę przekierować przesyłki FedEx z tego właśnie powodu.

KruuksooN
#7 Wielbiciel#

Napotkałem właśnie ten sam problem, więc odgrzewam kotleta. Niestety nie mogę przekierować przesyłki FedEx, gdzie mogę uzyskać mój indywidualny, wygenerowany adres e-mail?

0PioPio095
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy ktoś może zająć się w końcu tym tematem?
Albo chociaż żeby użytkownik mógł gdzieś na profilu zobaczyć jak wygląda jego zaszyfrowany adres email.

Bezpieczeństwo rozumiem, bardzo na plus, ale żeby użytkownik nie mógł zobaczyć swoich danych to trochę przegięcie...

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Bezpieczeństwo jedna sprawą. Inną jest, że dość często występuje błąd i ten adres wygenerowany przez allegro jest po prostu błędny. Wiem, bo często zdarza się jak odpisuję na maila o zakupie, że to nie dochodzi. Baa odpisując z mojego innego konta temu samemu klientowi na jego to samo konto gdzie różnił się tylko mail wygenerowany przez allegro dochodziło. Teraz podejrzewam, że w takiej sytuacji klient od kuriera w ogóle nie dostanie powiadomienia, bo on tej wiadomości nie ponowi przez allegroo tak jak ja... Nie piszę z ludźmi dużo, a od maja miałam przynajmniej z 10 takich sytuacji...

oznacz moderatorów