Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
@Client:109971922Jestem za, a nawet przeciw > temat już dawno zamknięty > odrzucony już dawno przez Allegro > odgrzewanie starego, nieaktualnego tematu jest bez sensu > nie doprowadzi do zmiany stanowiska Allegro
Jeżeli sprzedawca używa autorespondera to nie powinien mieć liczonych odpowiedzi z autorespondera jako odpowiedzi udzielonych w terminie, bo to nieuczciwe wobec sprzedawców, który po odpowiadają merytorycznie, ale nie natychmiast. Sprzedający ma opinię od Allegro: Szybka odpowiedź na pytania, więc zadałam pytanie sprzedawcy przez 'Zadaj pytanie sprzedającemu' i na odp. czekałam 3 dni. Dostałam co prawda natychmiast automatyczną odpowiedź, że zaraz odpowiemy, ale to nie jest odpowiedź na pytanie. Sprzedający za udzielenie odpowiedzi w ciągu 3 dni powinien stracić opinię od Allegro (Szybka odpowiedź na pytania), bo to nie jest szybko.
@Client:35386082 Jak jest dużo pytań, to sprzedający musiałby zamiast pracować, siedzieć cały dzień przed komputerem i odpowiadać na pytania > wobec wyśrubowanych wymogów Allegro jest to czasami nierealne > autoresponder odpowie > Allegro szczęśliwe > a człowiek odpowiada w wolnej chwili w kolejności pytań.
A jak niektórzy zadają pytania z nudów > są i tacy > to tylko bezsensownie zajmują czas sprzedawcy > Sprzedający ma opinię od Allegro: Szybka odpowiedź na pytania, więc zadałam pytanie sprzedawcy przez 'Zadaj pytanie sprzedającemu' > i po co? > tylko dla własnego widzimisie? > bo tak wynika z wpisu.🤔
A poza tym to jak poznać, która odpowiedź jest z autorespondera, a której udzielił człowiek > np. zajmujący się tylko takimi odpowiedziami > ale nie mający wiedzy o asortymencie > po prostu siedzi przed komputerem i wklepuje tą samą frazę > "zaraz odpowiemy"
Jakakolwiek wiadomość jakie wyśle się do sprzedającego automatycznie generuje odpowiedz od sprzedających (oraz mail)
''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.''
Mało tego, nawet automatyczne eventy w dyskusji takie jak dodanie numeru paczki czy zmiana statusu paczki powoduje kilkukrotny spam
''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.'' ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.'' ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.''
Ja rozumiem że allegro chce premiować sprzedających którzy szybko odpowiadają ale kurde to jest nadużycie tego. Co mi po tym ze 0,0123 sekundy po mojej wiadomosci dostaje automatyczny spam jak i tak na realną odpowiedz musze czekać po kilkanaście godzin? Moim zdaniem allegro powinno nie przyznawać wyróżnienia "szybko odpowiada" komuś kto podpiął bota pod odpowiedzi.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.