anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakazać autorespondera

Kategorie
kupujący
kupujący 1049
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
370
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

zakazać autorespondera

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

allegro powinno zakazać uzywania autorespondera

W moim odczuciu źle to wpływa na relacje klient-sprzedawca

Tym samym zakłamuje statystyki które są tak ważne dla serwisu

 

 

 

53 Komentarze
Ziolko39
#21 Demiurg#

A czy nie prościej było by pomyśleć przed zadaniem pytania ? np. zadać je o odpowiedniej porze > jak ktoś zadaje pytanie o 20.00 w sobotę to niech się liczy z autoodpowiedzią, Gdyby kliencfi liczyli się ze sprzedawcami to nie było by tego problemu autorespondera. Czy taki "bezmyślny" klient poszedł by w niedzielę do marketu i zrobił awanturę, że zamknięty > bo on chciałby sobie coś pooglądać > nie > to po co pisać w niedzielę > można to spokojnie zrobić w poniedziałek.

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Powiem tylko tyle jak to wyglądało z mojej perspektywy, jako kupującego, przed wprowadzeniem tego durnego terminu odpowiedzi. Zadawałem pytanie powiedzmy o 23ej w sobotę i świadomy tego spokojnie sobie czekałem do pn.-wt. na odpowiedź ( bo przecież mogłem nie być jedynym pytającym ) . Wolałem to niż obecną odpowiedź z automatu.

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Mac20ek00 Wszystko fajnie wygląda z Twojej perspektywy. Ale Allegro wprowadziło takie wymagane terminy odpowiedzi, które skutkują karami za przekroczenie czasu ich udzielenia > czyli dalej utratą punktów > spadkiem jakości sprzedaży > utratą statusu SS > utratą Smarta. Czyli w rezultacie spadkiem sprzedaży i dochodów.

domkar04
#14 Krzewiciel#

zabranianie wysyłania pytań po godzinach pracy firmy też byłoby absurdem. Ja bardzo często zadaję pytania (w sklepach internetowych, nie na allegro) świętą nocą, bo po prostu mam wtedy najwięcej czasu i najlepiej mi się nad czymkolwiek myśli, ale absolutnie nie mam problemu z tym, że firma odpisze mi dopiero w południe albo jeszcze później. Jak dla mnie należałoby liczyć czas odpowiedzi w godzinach pracy, a za odpisywanie poza godzinami pracy mogły by być np. dodatkowe punkty, albo po prostu zlikwidować to w cholerę, bo ja i tak niczego nie kupię od firmy/osoby, która nie potrafi odpisać na pytanie po np. 2-3 krotnym przypomnieniu się.

agus38
#12 Orędownik#

Klient który ma problem z zakupem który opłacił, dostał, nie dostał, ma do dyspozycji dyskusję i tutaj się zgadzam, niech będzie ograniczony czas na odpowiedź i jakieś tam konsekwencje dla sprzedającego za to, że nie odpisał.

Natomiast klient który nie dokonał zakupu i pyta o byle co, a uwierzcie na słowo że są takie męczydupy przy przedmiotach wartych 1 zł, niech pyta, ale na litość boską też mam własne życie, a nie tylko sprzedaż na Allegro i odpowiedź w przeciągu 2 godzin bo stracę punkciki, odpowiem jak będzie czas, a nie od ręki.

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

@nazwa_usera  Niestety dla Allegro liczy się szybkość.

Nie mogę się więcej wypowiedzieć krytycznie w tym temacie, gdyż spowoduje do dalszy spadek sprzedaży na moich kontach. Już i tak dosyć Allegro "obcięło" mi sprzedaż.

Teraz pewnie i tak mi dalej "obetną" sprzedaż. To standard przy "nieprzychylnych" wypowiedziach w postach.

Mac20ek00
#13 Ambasador#
 
 
 Samo wprowadzenie terminu odpowiedzi jest **piiip**yzmem. Logiczne że jak zależy mi na sprzedaży to odpowiadam możliwie najszybciej i nikt nie musi mnie do tego zmuszać, ani z tego rozliczać. A to czy czas odpowiedzi wynosi 2 czy 72 godziny zależy od wielu czynników. Jeżeli ktoś nie ma ochoty poczekać na normalną odp. to i po odp. z autoamatu też odpuści sobie zakup u mnie.
Client:44052296
#21 Demiurg#

Co się dziwić innym. Jak sam oficjalny sklep allegro stosuje auto odpowiedź 😀

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Mac20ek00 Na Allegro jest niestety wiele takich beznadziejnych pomysłow > największy to katalog > inne trochę mniejsze, acz uciązliwe. Całe pisanie rozbija się o mur obojętności. Tematy ye były nie raz poruszane na AG > bez rezultatu. Jeżeli są wprowadzane jakieś zmiany to na gorsze. 

Pewnego razu > gadał dziad do obrazu > obraz do niego ani słowa > taka była ich rozmowa.

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Ziolko39 Wiem, dlatego od jakiegoś czasu już tu nie sprzedaję 😉 Nie jestem wołem roboczym Alle.

Patrząc na to jak sobie ustawiają sprzedawców i politykę serwisu, to oni powinni płacić im pensje, a nie sprzedawcy prowizję. bo zasady tutaj są teraz takie jak w zakładach pracy ( korporacjach ).

oznacz moderatorów