Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Jeszcze prościej by było zabronić zadawania pytań poza godzinami działania. Tylko, że dla Allegro kupujący to "święta krowa" i może robić co zechce, To tylko sprzedawcy nic nie wolno. Ostatnio miałem "artystę" co zadzwonił do mnie o 23.30 z zapytaniem. a następnej nocy wysłał sms-a o 01.30. I to jest ok, natomiast auto odpowiedź nie ?
Popieram, wyłączyć to dziadostwo. Dzisiaj, piątek wieczorem, 6 minut do zakończenia aukcji, a klient zadaje pytanie. Sorry, ale właśnie robię zakupy w Biedronce na weekend, nie wywalę koszyka i nie pojadę do firmy żeby mu na nie odpowiedzieć, bądźmy normalni. W pracy będę we wtorek (w poniedziałki mam rehabilitację i nie pracuję), więc odpowiem mu we wtorek na pytanie zakończonej aukcji w poprzedni piątek, którą nota bene kupił ktoś inny i będę mieć czas odpowiedzi na pytania klientów na poziomie nieakceptowalnym przez kolesia, który nie ma co robić w piątkowy wieczór.
Rozumiem intencje i zgadzam się że to co się dzieje jest irytujące. Ale zakazanie nic tu nie pomoże bo problem wynika z nieprzemyślanych działań podjętych przez Allegro. Jeżeli sprzedawcy nie zależy na klientach, którzy chcą być obsługiwani 24/7 to jego rzecz, niech używa autoresponder a z informacją w jakich godzinach jego sklep pracuje. Najwyżej klient się zirytuje i kupi gdzie indziej.
Niestety system oceny jakości oparty na karaniu za brak odpowiedzi w określonym czasie, a w szczególności brak informacji kiedy nie jest wymagana odpowiedź na "Dziękuję za miłe słowo" zmusił prawie wszystkich do włączenia automatycznych odpowiedz.
Moim zdaniem rozwiązaniem, byłoby przekazywanie w treści wiadomości (np. w formie taga) informacji, że system będzie liczył czas dla tego zapytania.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.