anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana formy wyświetlania przewidywanego czasu dostawy kup do XX:XX dostawa jutro

Kategorie
kupujący
kupujący 1033
inne
inne 204
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
197
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
91
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
234
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
119
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1061
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
538

Zmiana formy wyświetlania przewidywanego czasu dostawy kup do XX:XX dostawa jutro

Mickuc4685
#8 Zapaleniec#

Chciałbym Was zachęcić do poparcia sugestii, aby allegro doprecyzowało na listingu informację o przewidywanym czasie dostawy o nazwę przewoźnika, którym realizowana jest dostawa. Możemy wysyłać przesyłki DPD do godz. 18:00 natomiast inni przewoźnicy odbierają przesyłki znacznie wcześniej. 

Informacja w nowej formie:

Kup do XX:XX - dostawa jutro ( nazwa przewoźnika)

10 Komentarze
bajkowecentrumpl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
bardzo często klienci wracają do nas z pretensjami, że produkt nie dotarł na czas lub czas dostawy jest dłuższy niż podany w ofercie.
Zwykle dotyczy to transakcji z metodą dostawy Allegro Mini. Klient widzi w ofercie najszybszy czas dostawy, który dotyczy przede wszystkim wysyłki za pośrednictwem firmy InPost, ale wybiera najtańszą wysyłkę z dłuższą metodą dostawy, czego zwykle nie jest świadom. W trakcie składania zamówienia jest widoczny przewidywany czas dostawy, ale niewiele osób zwraca na to uwagę.
Zwykle klienci uważają, że to z naszej winy dostawa jest wydłużona.
Czy mogą Państwo dodać dodatkową informację na stronie produktu, że wskazany przewidywany czas dostawy dotyczy wybranych metod wysyłki?
Być może pomogłoby to uniknąć nieporozumień.
Pozdrawiam!

mdrogeria
#21 Demiurg#

odsyłaj klientów do ,,szczegółów dostawy ,, w zakładce ,,, moje zakupy ,, wszystko mają czarno - na białym .

bajkowecentrumpl
#7 Wielbiciel#

Tak, ale zwykle klienta to nie interesuje, bo na stronie produktu wyświetlało się, że dostawa jutro i JUŻ😁

Może gdyby wyświetlała się taka dodatkowa informacja, byłoby mniej nieporozumień.

LEW433
#21 Demiurg#

Za dużo rozbieżnych informacji, robi się bałagan i są efekty. Malo kto czyta zakładki.😡

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

Cześć, @Mickuc4685. Dziękuję, że podzieliłeś się swoim pomsyłem! Weryfikuję możliwość dodania informacji o przewoźniku, przy wyświetlanym przewidywanym czasie dostawy. Gdy ustalę jakie mamy możliwości w tym zakresie - wrócę z informacją. 😊

4kidsparty
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry , popieram , dokładnie jak przedmówcy zauważyłem , że klienci reklamują brak dostawy na czas w związku z tym że wybrali nie tego przewoźnika co powinni. Dodatkowo największy problem z mini , często klienci nie wiedzą, że usługę mini przesyłki realizuje pocztą polska. Może warto chociaż dopisać do tej nazwy Poczta Polska . Pozdrawiam 

Halfrunt
#20 Guru#

Tak to bardzo dobry pomysł, jeśli już musicie pisać godzinę graniczną, to nie półgembkiem, ale cała prawdę.

Mickuc4685
#8 Zapaleniec#

@Halfrunt @4kidsparty @LEW433 @bajkowecentrumpl jeśli popieracie pomysł to proszę dajcie kciuk w górę. im więcej oznaczeń W PUNKT, tym większa szansa na zmianę.

przyjazny24
#9 Pomysłodawca#

Popieram. Allegro One mogłabym nadawać do 18:00, ale przez oznaczenie "Kup do godz. ..." musiałam zmienić na 13:00 - bo Inpost przyjeżdza o 14:00 i nie jestem w stanie później nadawać. Często klienci zamawiali na szybko nie wchodząc w szczegóły godzin składania zamówień poszczególnych przewoźników i w efekcie pretensje dlaczego paczka nie została wysłana skoro było oznaczenie wysyłki w tym samym dniu. Musiałam również wyłączyć Mini Przesyłkę, bo klienci spodziewali się przesyłki na następny dzień. 

Halfrunt
#20 Guru#

"Musiałam również wyłączyć Mini Przesyłkę, bo klienci spodziewali się przesyłki na następny dzień."  O to właśnie chodzi, gdyby allegro tylko nie wyciągało konsekwencji wobec sprzedającego za niezrozumienie oferty przez jego klienta, to mogło by być jak jest... mądry zrozumie. Ale za niemądrych są karani sprzedawcy. Czy naprawdę trzeba orać całe pole? przecież chwasty zawsze są 

oznacz moderatorów