Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Chyba pomysł nie został skonsultowany ze zbyt odpowiednim zespołem, (np. prawników) świadome wprowadzanie w błąd konsumenta w ofercie to chyba wystarczający argument żeby zająć się tematem poważnie!!! Na razie konsekwencje nieetycznych działań reklamowych Allegro ponoszą sprzedający. Kupujący często nie rozumieją, a wielu nie będzie chciało rozumieć że przesyłka nigdy nie miała szans dotrzeć na w kolejnym dniu zwłaszcza jak wybierają przesyłkę "Polecony Allegro" z 4-5 dniową dostawą. Statystyka dostarczania przesyłek w 97% na drugi dzień brzmi jak sondaż poparcia w TVP (gratuluję dobrego samopoczucia), jednak nawet jakby to była prawdziwa statystyka to na każde 1mln transakcji jest 30 tysięcy oszukanych klientów. A kończy się to tak jak poniżej, a pewnie może się też skończyć w UOKiK.
Definicja godzin granicznych na allegro: "Jeśli klient złoży zamówienie do tej godziny, wyślesz przedmiot jeszcze tego samego dnia."
Proszę więc przestać wprowadzać w błąd kupujących. Mamy ustawioną wysyłkę Pocztą Polską do godziny 19, paczki trafiają przed 20 do punktu (czyli zgodnie z deklaracją wysyłki tego samego dnia) jednak ZAZWYCZAJ NIE DOCIERAJĄ DO KLIENTA NA DRUGI DZIEŃ. DPD podobnie, punkt jest czynny do 20 ale ostatni kurier zabiera paczki do sortowni 17/18.
Ba- wystarczy nadać paczkę w paczkomacie po godzinie granicznej i kurier jej nie odbierze tego samego dnia. Czy paczka jest wysłana tego samego dnia? Jest. Czy klient ją odbierze następnego dnia? NIE.
Po co stwarzacie dodatkowe pole do konfliktów na linii klient- sprzedawca? Wystarczyłaby prosta zmiana wyświetlanego komunikatu zamiast deklarować coś, co jest sprzecznego z deklaracjami samego przewoźnika.
@Client:96810784 godzina graniczna poczty polskiej jest 15:00 potem nie zawsze wychodzą 😄
Masz źle ustawione, daj godzinę graniczną 13:00 i o tej zawoź do punktów to spełnisz warunki, ale się nie martw jak więcej się spóźni allegro wyłączy Ci ten komunikat 😄
@kostas11 Przesyłki wychodzą do sortowni, więc nie rozumiem co zmieniłoby ustawianie godziny 13:00 skoro nikt o tej godzinie tych paczek by nawet nie odebrał.
Przesyłki docierają różnie, a komunikat jest cały czas. Zeby śmiechom nie było końca jak wejdzie się w szczegóły dostaw to samo Allegro przy PP daje "1-2" lub "2-3 dni". Tak, jednocześni zapewniają, że przesyłka dotrze jutro i sugerują, że może to trwać dłużej.
Możliwość ograniczenia niektórych zamówień, które mają 1 dzień wysyłki oraz takich samych kurierów aby w konkretnych aukcjach nie wyświetlała się etykieta "kup do: x a wysyłka dziś" Na przykład gdy mamy kilku dostawców ale tylko jednego dostawcę możemy spakować zamówienia złożone do godziny 12.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.