anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZWROTY

Kategorie
kupujący
kupujący 1018
inne
inne 200
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
97
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
105
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
248
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
124
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1096
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
547

ZWROTY

ZONKAEWA
#7 Wielbiciel#

Kiedy Allegro będzie umożliwiało w warunkach zwrotu  zaznaczenie i wyraźny komunikat dla kupującego- czyli opcję blokowania ich dla klientów fakturowanych innych niż JDG? W tej chwili pomimo iż mam zaznaczoną taką opcję,( nie przyjmuję zwrotów od firm) te zwroty są przez klientów generowane i wysyłane do nas.

 

7 Komentarze
it24_pl
#12 Orędownik#

Formularz zwrotu jest nie czytelny, i wiele osób nie rozumie o co w nim chodzi. Jest on od początku do końca do zmiany.

Powinno być podkreślone że każde takowe odstąpienie, jest odstąpieniem bez podania przyczyny. A poniżej można ewentualnie było by wybrać, przyczynę o ile ktoś by ją chciał podać. Bo potem mamy takie kwiatki, że kupujący (firma) twierdzi mi że on ma prawo zwrócić, bo podał przyczynę. A no właśnie nie, bo coś takiego w ustawie o prawach konsumenta nie funkcjonuje.

Kolejna kwestia, opcja "nie pasuje mi" może być dla wielu konsumentów myląca, bo część ludzi może uważać że składa w tej chwili reklamację, bo dla nich "nie pasuje mi" może oznaczać że produkt miał mieć jakieś cechy, właściwości, o których zapewniał sprzedawca, a czego dany produkt czy egzemplarz nie ma.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

RED
#21 Demiurg#

było to wielokrotnie wałkowane na forum

ktoś na allegro wpadł, że pod wyborem: odstąpienie - wrzuci wszystkie przypadki opisane w ustawie konsumenckiej i kodeksie cywilnym opisane różnymi przepisami,

największym problemem jest to, że pracownicy i moderatorzy allegro nie ogarniają tematu, że

np: powód - "nie dotarł na czas" może być konsekwencją jak wyżej i w niekiedy sprzedawca może go nie uznać

 

pisał to allegro jakiś cwany (wg allegro to słowo nie obraża) prawnik by serwis był kryty w razie problemów, o konsumentów tu nikt nie dba

serwis po dziwnych akcjach uokik zabezpiecza się ze wszystkich stron

 

 

 

 

Dentall
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Proszę abyście opracowali algorytm, który będzie automatucznie blokować możliwość zwrotu zamówienia dla firm takich jak Sp. z o. o. S.A. czy JDGz godnie z polskim prawem.  

Przecież bez sensu jest abyśmy odrzucali te zwroty i kłócili się ze sprzedającymi, którzy zawsze mają rację. 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dentall
#9 Pomysłodawca#

Przecież bez sensu jest abyśmy odrzucali te zwroty i kłócili się ze kupującymi, którzy zawsze mają rację.  

Halfrunt
#20 Guru#

Dla tych ofert w których prawo to zostało ograniczone, oczywiście.

fox_paws
#16 Inspirator#

@ZONKAEWA Odrzucaj przed wysyłką

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ZONKAEWA dziękuję za Twoją propozycję, ale podobnie jak w przypadku produktów personalizowanych nie mamy prawnych podstaw do wprowadzenia ogólnej blokady dla takich zwrotów. Oczywiście w przypadku takich transakcji możliwość zwrotu jest ograniczona, ale jeśli tak jest to stosowane informacje dla kupującego są zawarte w zakładce "zwroty" . Nie mamy możliwości całkowitego zablokowania wysyłki takich przedmiotów, bo decyzja czy go przyjąć, czy tez nie, należy wyłącznie do Ciebie.  

oznacz moderatorów