Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
aha ,,, zapomniałem @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mdrogeria doprecyzuj proszę jak mam pomóc? Sam zrzut ekranu nie wiele mi wyjaśnia.
@gdvorek Lepsza część duetu nie trybi ? ..chyba urlop Ci zaszkodził .
Status przesyłki wskazuje ,że paczka została zwrócona do nadawcy co nie jest prawdą , godzinkę temu był kurier i nie miał dal mnie tej przesyłki ,a klient tylko patrzeć zacznie robić raban bo w śledzeniu widzi tą właśnie /zrzut / informację
Dzięki wielkie @mdrogeria, przekazałem do konsultacji Twoją sprawę, czekam na odpowiedź od odpowiedzialnego działu.
Wracam @mdrogeria, sprawa jest wyjaśniana z przewoźnikiem, dodatkowo skontaktowaliśmy się z Tobą mailowo w zgłoszeniu nr 175587155952132331.