@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
w statusie jest "Błędne dane adresowe" ale to paczka do DHL Box?
@Health___Beauty może kurier nie mógł znaleźć Boxa 😄 dobrze że ja to wszystko wyłączyłem na święta, spokój bezcenny 😄
@kostas11 jak patrzę ile paczek idzie w tym tygodniu DHLem to jestem przerażona. 3 paczki do nas wysłane DHL dotarły przepakowane i uszkodzone. Ten przewoźnik to jest jedna wielka porażka.
@Health___Beauty wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika Paczka wróciła z taką naklejką. Kupujący twiedzi, że zamawia inne przesyłki do tego samego automatu i są dostarczane.
@Health___Beauty składaj reklamacje ze opóźnienie należy Ci się 2 x opłata za przewóz 😄
@kostas11 a juści ... dostałem 15,30 odszkodowania za kurierkę , oznaczoną jako ,, brak numeru lokalu ,, ...he...he... w domu jednorodzinnym
@la_nika tak się nieśmiało przypominam.
Cześć, @Health___Beauty. Wyjaśniamy to - wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostaniemy więcej informacji w tej sprawie.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Nadal czekam na informację. Chyba w tym Waszym Allegro Delivery przepływ informacji powinien być nieco szybszy?
@Health___Beauty dziękuję za cierpliwość.
Otrzymaliśmy odpowiedź, że problem wynikał z błędu kuriera, który powinien nadać paczce awizo aby następnego dnia została podjęta kolejna próba dostarczenia przesyłki.
Sprawdziłam, że zwróciłaś wpłatę kupującemu i otrzymałaś zwrot poniesionych kosztów. Oczywiście wciąż możesz złożyć reklamację.
(edytowano)
@la_nika Dziękuję, a w jakim celu mam składać teraz reklamację?
@Health___Beauty przepraszam niefrotunnie to sformułowałam i już poprawiłam moją odpowiedź.
Wszystkie środki związane są z tą przesyłką zostały zwrócone, więc składanie reklamacji nie jest konieczne.