Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zakup został dokonany 14 września. Termin dostarczenia określono na 18 września. Nie dostarczono. Kolejny termin 23 września. Nie dostarczono. Rozmowy z konsultantami bez rezultatu. Ściemnianie, obiecanki, bajki. Pojawił się kolejny termin dostarczenia - 30 września. I co? Guzik! Nie dostarczono. To kpina. To żenada. To robienie sobie wrednych kpin z klienta. To bezczelność i skrajna niekompetencja. Nie sposób wyrazić jak nierzetelne i nieuczciwe jest to całe przedsięwzięcie pn Allegro One. Kliknąłem zwrot i mimo że nie sprzedawca jest tu winien żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy. I wszystkich i wszędzie będę przestrzegał przed tym potworkiem allego one.
@monika5daisy1 zweryfikuję tę sprawę i wrócę z odpowiedzią.
@monika5daisy1 sprawę wyjaśnią nasi doradcy w zgłoszeniu 44948712.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Przesyłka nie dotarła. Zdecydowaliśmy się na zwrot, bo musieliśmy kupić potrzebne artykuły gdzie indziej po 2 tygodniac czekania. Sprzedawca szybko i sympatycznie odpowiedział, że kontaktuje się z allegro. Allegro natomiast... kontynuuje ściemnianie, że "weryfikują" z przewoźnikiem ( allegro one czyli sami ze sobą LOL). Czyli nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi, cytując klasykę polskiego filmu. Rozmowy i korespondencja z tzw " konsultantami" z formułką "wrócę po kontakcie z działem logistycznym, weryfikacji". Nikt nie wraca, kłamią. Tak pewnie mają w "standardach". Wygląda na to, że pieniądze przepadły, towar zaginął a allegro ma to wszystko gdzieś...
ONE nie żartują ONE robią to na serio.
@monika5daisy1 bardzo przepraszam za tę sytuację. Otrzymaliśmy informację, że przesyłka zaginęła, w związku z tym poprosiliśmy sprzedającego o złożenie reklamacji.
W takiej sytuacji powinien zwrócić Ci wpłatę.