Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zakup został dokonany 14 września. Termin dostarczenia określono na 18 września. Nie dostarczono. Kolejny termin 23 września. Nie dostarczono. Rozmowy z konsultantami bez rezultatu. Ściemnianie, obiecanki, bajki. Pojawił się kolejny termin dostarczenia - 30 września. I co? Guzik! Nie dostarczono. To kpina. To żenada. To robienie sobie wrednych kpin z klienta. To bezczelność i skrajna niekompetencja. Nie sposób wyrazić jak nierzetelne i nieuczciwe jest to całe przedsięwzięcie pn Allegro One. Kliknąłem zwrot i mimo że nie sprzedawca jest tu winien żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy. I wszystkich i wszędzie będę przestrzegał przed tym potworkiem allego one.
@monika5daisy1 zweryfikuję tę sprawę i wrócę z odpowiedzią.
@monika5daisy1 sprawę wyjaśnią nasi doradcy w zgłoszeniu 44948712.