anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria Maszyny

Client:48126501
#7 Wielbiciel#

Witam, dostałem wczoraj informacje o "Awari Maszyny" choć zarówno w planowanym dniu dostarecznia jak i dzień później z tego co sprawdzałem paczkomat był sprawny. Gdzie mogę otrzymać informację co dzieje się z przesyłką i to kiedy mogę spodziewać się kolejnej próby jej doręczenia? Czy są jakieś narzędzia do przekierowania paczki na inny Allegro box w takiej sytuacji? Bo w sumie to troche jest tak teraz, że nie wiadomo co się dzieje i czego się spodziewać. 🙂 
 @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tak też piszą jak maszyna jest już zapełniona i kurier nie ma gdzie włożyć paczki . Dla niektórych przepełnienie to to samo co awaria.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48126501 podaj proszę numer przesyłki. Zweryfikuję co dzieje się z paczką. W większości przypadków awarie są usuwane w czasie 24h. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:48126501
#7 Wielbiciel#

Dziękuje! Będę wdzięczny. Nr przesyłki : A002B2IU94

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48126501 poprosiłam o sprawdzenie, co się dzieje z maszyną i informacje, kiedy przesyłka zostanie ponownie wydana do doręczenia. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48126501 wyjaśniamy to z oddziałem, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać w wiadomości e-mail (nr sprawy 52889612). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:48126501
#7 Wielbiciel#

Generalnie po 2 tygodniach sprawa wciąż nie jest wyjaśniona, nie wiadomo co się dzieje z przesyłką ani jak będzie wyglądał zwrot. Dostaje jedynie wiadomości, że sprawa jest "w trakcie weryfikacji". 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48126501 przykro mi, że Twoja sprawa przeciąga się w czasie. Zapewniam Cię, że nasi doradcy weryfikują losy paczki i gdy tylko ustalą szczegóły, to otrzymasz informację. Dlatego muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów