anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przesyłki w skrytce DHL - klient wystawił negatywa

kapitanbiuro_pl
#7 Wielbiciel#

Witam, mamy problem z przesyłką Allegro Automat DHL BOX 24/7 (AD) (DHL BOX 24/7 4595747). Klient wystawił negatywa oraz założył dyskusję informując, że skrytka którą otworzył była pusta oraz domaga się natychmiastowego zwrotu środków sugerując oszustwo z naszej strony. Poinformowaliśmy klienta o tym, że jako sprzedawca nie mamy wpływu na losy przesyłki po jej odebraniu przez przewoźnika i że należy zgłosić w takim wypadku reklamację do DHL. Niestety klient jest bardzo ofensywny i nie interesuje go nic poza natychmiastowym odesłaniem pieniędzy. Sposób w jaki się komunikuje lekko zawiewa próbą wyłudzenia. Kolejny problem to jak się okazało brak możliwości przez nas zgłoszenia reklamacji do DHL, gdyż pojawia się komunikat, że ta przesyłka obsługiwana jest przez Allegro. W takim wypadku pozostaje nam tylko prosić właśnie Allegro o szybką reakcję. Numer zamówienia to 88b4c550-34c7-11f0-bb97-ebbe0cc86cc5.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kapitanbiuro_pl Poprosiłam odpowiedni zespół o wypowiedź w dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kapitanbiuro_pl
#7 Wielbiciel#

W odpowiedzi na utworzone przez nas zgłoszenie nr "51936731" do Allegro, otrzymaliśmy od was w odpowiedzi jedynie informacje, że klient miał prawo wystawić negatywa gdyż porusza ona kwestie doręczenia przesyłki. W waszej odpowiedzi kompletnie zignorowano prośbę o wyjaśnienie sprawy z zaginioną paczką oraz zgłoszenie reklamacji do DHL (zero odniesienia z waszej strony do tego zagadnienia). Co jako sprzedawca mamy w takiej sytuacji zrobić, jeśli nie możemy nawet kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem DHL, gdyż ten jest jedynie waszym podwykonawcą i odmawia nam reklamacji w tej sprawie. Zależy nam na odnalezieniu towaru tak samo jak klientowi na odzyskaniu środków za zamówienie. Liczymy na odpowiednią reakcję z waszej strony.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kapitanbiuro_pl negatywa już masz więc nic więcej nie zaszkodzi, napisz kupującemu że w systemie masz że paczka odebrana, więc nie ma podstaw do zwrotu kasy, napisz w dyskusji że skoro nie było paczki składasz reklamację i prosisz o zabezpieczenie monitoringu, na koniec życz mu Miłego Dnia, na każde pytanie odpowiadaj że czekasz na reklamację i życz mu Miłego Dnia, wielu już tak zgasiłem 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

top-artshop-pl
#8 Zapaleniec#

Paczka była w usłudze allegro Delivery, tym samym wg. informacji to allegro jest odpowiedzialne za cały proces od momentu odebrania od Ciebie paczki aż do doręczenia jej klientowi. Tym samym allegro powinno całą sprawę wyjaśniać z przewoźnikiem i klientem a nie Ty. 
Ty paczkę wydałeś kurierowi i na tym Twoja rola się kończy w przypadku paczek w programie Delivery. 

wpis na stronie: 

W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.

Usługodawcą w ramach programu jest Allegro. Koszty dostawy rozliczysz bezpośrednio z nami. Dostawy realizujemy metodami Allegro One oraz z naszymi partnerami logistycznymi – ORLEN Paczką i DHL.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kapitanbiuro_pl Rozumiem, że ta sprawa nie jest komfortowa. Zapewniam Cię, że zgłoszenie jest dogłębnie weryfikowane. Na ten moment otrzymałeś odpowiedź w kwestii komentarza, ponieważ komentarzami oraz reklamacjami zajmują się odrębne zespoły. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

top-artshop-pl
#8 Zapaleniec#

A dlaczego komentarz nie może zostać usunięty jeśli porusza ona kwestie doręczenia przesyłki?

Przecież sprzedający wydał paczkę kurierowi, a za doręczenie odpowiada allegro. Więc czemu to sprzedawca dostał komentarz negatywny a nie allegro? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@top-artshop-pl W tym artykule zostały opisane sytuacje, w których możemy interweniować w kwestii komentarzy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

top-artshop-pl
#8 Zapaleniec#

Jasne, ale skoro bierzecie na siebie odpowiedzialność za doręczenie przesyłki, to czemu sprzedawca obrywa za przewoźnika i za Was? 

Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Ale negatywa otrzymać możesz bez tej odpowiedzialności. 

oznacz moderatorów