anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy i kiedy paczka dotrze do Odbiorcy?

musashi2007
#13 Ambasador

Dzień dobry,

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

klient pyta kiedy zostanie dostarczona przesyłka AD01GM1584 DHL BOX.
10.12.2025 została wydana do doręczenia i na tym się jej historia póki co kończy.

Będę wdzięczny za informację.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@musashi2007

Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 9 grudnia, czyli termin jej doręczenie upłynął 12 grudnia. 

Złóż reklamację na opóźnienie w doręczeniu przesyłki przez WzA lub stronę https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador

@pecela Złożyłbym reklamację, ale trzeba wybrać czy mam roszczenie finansowe. A na ten moment chciałbym, żeby paczka została dostarczona. Za zaginioną zostanie uznana po 30 dniach. 

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@musashi2007

Wpisz dowolną kwotę, operator i tak wypłaci ustawowe 2x opłata za nadanie (w przypadku Smart 2x kwota dopłaty) Ewentualnie możesz podać te 2x koszt wysyłki, jak ci się chce liczyć. 

Jest to ustawowe odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu przesyłki z gwarantowanym terminie doręczenia (przysługuje Ci ono z mocy samego prawa, za to że przesyłka nie dotarła w terminie, bez względu na to co mówi regulamin). 

Jeżeli przesyłka zaginie, to będzie przysługiwać ci odszkodowanie za zaginięcie przesyłki. 

 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @musashi2007, przekazałem sprawę do odpowiedniego zespołu.
Wrócimy do tego wątku, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@musashi2007 Zgłosiliśmy interwencję do przewoźnika, w ciągu następnego tygodnia powinniśmy otrzymać odpowiedź.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador

@matt_rose Przesyłka wciąż ma taki sam status. Proszę o kontakt z Adresatem z Państwa strony. Klient dopytuje, a ja nie mam żadnej informacji zwrotnej dla niego.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@musashi2007, przepraszam za utrudnienia, już to wyjaśniam.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@musashi2007, przekazaliśmy kupującemu informacje w sprawie przesyłki. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z przewoźnikiem i wyjaśniamy ten problem.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@musashi2007 Każdy dostawca ma swoje zasady i reguły które stara się przestrzegać .Przed wyborem sposobu dostawy najlepiej sprawdzić opinie o danej formie dostawy .

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador

@kolekcjoner608 To to ja wiem. Ale widocznie klient nie jest tego świadomy 😔

oznacz moderatorów