Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
klient pyta kiedy zostanie dostarczona przesyłka AD01GM1584 DHL BOX.
10.12.2025 została wydana do doręczenia i na tym się jej historia póki co kończy.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 9 grudnia, czyli termin jej doręczenie upłynął 12 grudnia.
Złóż reklamację na opóźnienie w doręczeniu przesyłki przez WzA lub stronę https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
@pecela Złożyłbym reklamację, ale trzeba wybrać czy mam roszczenie finansowe. A na ten moment chciałbym, żeby paczka została dostarczona. Za zaginioną zostanie uznana po 30 dniach.
Wpisz dowolną kwotę, operator i tak wypłaci ustawowe 2x opłata za nadanie (w przypadku Smart 2x kwota dopłaty) Ewentualnie możesz podać te 2x koszt wysyłki, jak ci się chce liczyć.
Jest to ustawowe odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu przesyłki z gwarantowanym terminie doręczenia (przysługuje Ci ono z mocy samego prawa, za to że przesyłka nie dotarła w terminie, bez względu na to co mówi regulamin).
Jeżeli przesyłka zaginie, to będzie przysługiwać ci odszkodowanie za zaginięcie przesyłki.
Cześć @musashi2007, przekazałem sprawę do odpowiedniego zespołu.
Wrócimy do tego wątku, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.
@musashi2007 Zgłosiliśmy interwencję do przewoźnika, w ciągu następnego tygodnia powinniśmy otrzymać odpowiedź.
@matt_rose Przesyłka wciąż ma taki sam status. Proszę o kontakt z Adresatem z Państwa strony. Klient dopytuje, a ja nie mam żadnej informacji zwrotnej dla niego.
@musashi2007, przepraszam za utrudnienia, już to wyjaśniam.
@musashi2007, przekazaliśmy kupującemu informacje w sprawie przesyłki. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z przewoźnikiem i wyjaśniamy ten problem.
@musashi2007 Każdy dostawca ma swoje zasady i reguły które stara się przestrzegać .Przed wyborem sposobu dostawy najlepiej sprawdzić opinie o danej formie dostawy .
@kolekcjoner608 To to ja wiem. Ale widocznie klient nie jest tego świadomy 😔.