anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Wyjaśniła się sprawa z moim grzejnikiem i co Nie dostałem gwarancji miał być na pilota i też nie

Client:115049423
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115049423 Doprecyzuj proszę co dokładnie masz na myśli oraz podaj numer zamówienia - nie widzę na Twoim koncie, abyś kontaktował się z nami. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

U mnie nie ma go.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a komu zlecałeś wyjaśnianie?

Może sprzedającemu? To  znim musisz wyjaśniać.

Tu jest forum - setki ludzie nie znających ani ciebie ani nie znających się na systemach grzewczych

oznacz moderatorów