Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam na paczkę dziś powinna być w punkcie . Rano była wydana do doręczenia po czym był kurier w punkcie po godzinie 15 i paczki nie zostawił ... Dzwonię na infolinię ale cały czas mówi mi że nie ma paczki zarejstrowanej o takim numerze . Zamawiając dokładnie sprawdzałam kiedy paczka dotrze ponieważ jutro wyjeżdżam i jest mi ona potrzebna .
@Client:137308547 podaj proszę numer zamówienia lub numer przesyłki podany w szczegółach zakupu.
Nr przesyłki: AD00UU8YT2
Nr zamówienia: 1ef187d0-7d4b-11f0-b029-cb08e31b379b
@Client:137308547 zgłosiłam interwencję w sprawie przesyłki, wrócę z informacją gdy otrzymam odpowiedź.
Na infolinię jakiego przewoźnika dzwoniłaś, bo to przesyłka Allegro Delivery.
A co do terminu doręczenia, to podane terminy są terminami przewidywanymi, obliczanymi na podstawie statystyk przez Allegro (nie jest tu nawet uwzględniany zadeklarowany przez sprzedawcę termin wysyłki). Natomiast przewoźnik ma regulaminowo 3 dni robocze na doręczenie Przesyłki. Oznacza to, że przewoźnik powien doręczyć przesyłkę do 25 sierpnia.
Chyba po coś jest te śledzenie przesyłki itp., skoro kurier wziął przesyłkę do doręczenia rano a popołudniu był w punkcie a przesyłki nie miał lub nie było jej to co są wgl tę aplikację do śledzenia paczek ? Do wprowadzania ludzi w błąd ?
@Client:137308547 dasz radę uzbroić się w cierpliwość?
Sandra zgłosiła interwencję w sprawie Twojej przesyłki.
A nie pomyślałaś, że punkt mógł odmówić przyjęcia paczki lub po prostu skończyło się miejsce na nie. Lokale nie są z gumy.
Kurier ma doręczyć twoją paczkę do punktu odbioru do 25 sierpnia. Natomiast przewoźnika nie interesuje, co takie Allegro wyświetla przy zamawianiu towaru.
Tak więc póki co wszystko jest realizowane prawidłowo jeżeli chodzi o dostawę przesyłki.