anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

Witam

I takie coś mi wyskakuje "Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera".

I teraz pytanie jak nie obsługuje to chciałbym wyłączyć, ale nie mogę bo Państwo narzucacie to z góry.

Mam dzwonić do każdego teraz klienta i ponosić koszty transportu ??

Proszę o wyłączenie usługi "One Kurier (własny kurier Allegro) dostawa do One Punkt i One Box, pod drzwi"

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@urmik_ekosiarki skontaktuj się z nami przez formularz w tej sprawie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

Tak, skontaktowaliśmy poprzez formularz

oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28 

Ile trwa rozpatrzenie tej sprawy ?? Nadal nie mamy informacji a zamówienia wchodzą od klientów

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@urmik_ekosiarki zgodnie z odpowiedzią w wiadomości e-mail. W ciągu tygodnia skontaktuje się z Wami dział handlowy w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@la_nika 

To proszę o informację jak mam rozwiązać wysyłki jeśli klient wybierze przez ten tydzień Państwa kuriera ??

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@urmik_ekosiarki rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Widzę, że prowadzisz już korespondencję w zgłoszeniu o numerze 45094004. Zależy nam, na zachowaniu ciągłości sprawy - dlatego dodatkowe pytania w kwestii wykluczenia dostaw Allegro One, kieruj proszę w kontynuacji zgłoszenia.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@Sa_nova 

Proszę o wyłączenie ze statystyk zamówienia:

5b3ad310-809c-11ef-9141-d3c6c46d9103

Zamówienie od klienta z kurierem One co nie obsługuje naszego regionu

oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Nadal wchodzą zamówienia, nie mam żadnych informacji od Państwa.

Proszę o wyłączenie tego kuriera.

Proszę o wyłączenie ze statystyk zamówienia:

1634d390-8422-11ef-917b-ffcb94e4e8d0

Zamówienie od klienta z kurierem One co nie obsługuje naszego regionu

oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o jakieś informację

Znowu wchodzą zamówienia

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@urmik_ekosiarki przepraszam, że jeszcze nie otrzymałeś od nas informacji, muszę poprosić Cię o cierpliwość. Otrzymałam odpowiedź, że stanie się to dziś lub najpóźniej jutro. Dział handlowy skontaktuje się z Tobą, gdy będziesz mógł wyłączyć Allegro One Kuriera w ramach Allegro Delivery. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

z_hurtowni
#8 Zapaleniec#

mam ten sam problem i mam jeszcze pytanie, czy allegro długo jeszcze będzie naprawiało skutek, a nie przyczynę. Proszę włączyć możliwość samodzielnego zaznaczania tych opcji, a nie sprzedawcy muszą się prosić o zrobienie tego. Nudzi się Państwu w pracy, czy o co chodzi? Szczególnie, że konsultanci nawet nie wiedzą o tym problemie i każą odznaczyć okienko 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@z_hurtowni widzę, że prowadzisz z nami korespondencję o numerze 45225423. Zaczekaj proszę na odpowiedź Doradcy w sprawie wykluczenia dostaw z Allegro One Kurier.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

z_hurtowni
#8 Zapaleniec#

tak, prowadzę. Nie rozumiem dlaczego musiałem tą korespondencję prowadzić. Skoro problem jest znany to powinnien zostać naprawiony ogólnie. A tak każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, tracąc czas sprzedawcom i konsultantom 

oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@Sa_nova 

dzisiaj mija tydzień od zgłoszenia, z informacji jakie uzyskałem dzisiaj.

Cytuje:

"Niestety nie posiadam wyniku podjętej decyzji. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.

Poinformujemy Państwa jak tylko otrzymamy odpowiedź. Przepraszam za powstałe niedogodności."

Ile czasu zajmuje wyłączenie kuriera ?? 

Teraz sprzedawca musi się "gimnastykować" i tłumaczyć ludziom.

oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@la_nika 

I dostałem odpowiedź że jest w kolejce, minął już tydzień. Naprawdę ciężko wyłączyć tą usługę ?

Mam rozumieć że jak wysyłam na swój koszt, to mam zafakturować Państwa za transport tych zamówień do klientów ?

oznacz moderatorów

urmik_ekosiarki
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@urmik_ekosiarki bardzo Cię przepraszam, po raz kolejny skontaktowałam się z odpowiednim zespołem w tej sprawie. Dam znać, gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

z_hurtowni
#8 Zapaleniec#

u mnie niestety również nadal nic. Korespondencję o numerze 45225423, mam teraz zamówienie, które muszę zmienić i od razu Panią pytać gdzie mam wysłać prośbę o zwot kosztów? Zmienię na inpost i oczekuję zwrotu 10,95 brutto na to konto. To już trzeci raz, ile można czekać. Albo to wyłączcie, albo zacznijcie jeździć wszędzie 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@z_hurtowni upewnij się proszę, że nie możesz odznaczyć tej metody dostawy w cenniku dostaw, jeśli nie, muszę poprosić Cię o cierpliwość, taka możliwość pojawi się w tym tygodniu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów