anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka z 30 października zaginęła

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Dzień dobry @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  jak w temacie, paczka o numerze A00182GA74 zaginęła. Od 31 października system nie wykrył żadnych zmian statusu. Bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji, zwrot paczki lub środków.

Notabene, proszę mi wytłumaczyć, dlaczego nikt w szanownej spółce Allegro nie wpadł na tak genialny pomysł jak system alarmujący o paczkach, które nie docierają do Klienta? Jaki problem napisać skrypt, który wykrywa z marszu paczki, których status nie zmienia się dajmy na to przez 3-4 dni? Jak zwykle odpowiedź faktyczna jest taka, że Allegro nie miałoby z tego tytułu żadnego profitu. My natomiast jako sprzedawcy narażamy się na potencjalny komentarz negatywny "bo paczka nie dojechała".

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia postaram się zweryfikować status przesyłki. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia paczka została najprawdopodobniej dostarczona do punktu. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości - wyjaśniamy sprawę. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:128117527
#7 Wielbiciel#

Po co mają to robić, nie ich to problem.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

dokładnie

sprzedawca oberwie dyskusją i wydzwanianiem za paczką

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Alora-Hurtownia

Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania.

Jeżeli paczka została nadana 30 października, to najwcześniej reklamację z tytułu zaginięcia można będzie zgłosić 2 grudnia. Na chwilę obecną, przesyłka jest tylko opóźniona.

oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Świetnie, a jak to wytłumaczyć Klientowi, że ma czekać 30 dni bez produktu i kasy?

oznacz moderatorów