anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podjazdy DPD - jakie godziny?

FHUOZDOWSKI
#9 Pomysłodawca

Witam,

do której można zamawiać kuriera DPD na ten sam dzień? Jest godzina 10:59, a ja mogę zamówić kuriera tylko na jutro. Załączam screen. Zrzut ekranu 2025-10-08 110002.jpg

 


Dotyczy zamówienia nr 

729a6750-a378-11f0-9c35-e31b18f9f61c

czas na wysłanie jest do dziś do 23:59. 
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Zwracam się z prośbą o odpowiedź. 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@FHUOZDOWSKI weryfikuję problem z zamówieniem podjazdu kuriera. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@FHUOZDOWSKI to że zamówisz na dziś nie znaczy że że dziś przyjedzie, mają swoje rejony i jak dostaną zlecenie o 12 + przetworzenie mogą już się nie wracać po Toją paczkę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

FHUOZDOWSKI
#9 Pomysłodawca

Tak, ale tutaj chodzi o to, że próbowałam zamówić podjazd o 10:57 i nie było takiej możliwości, a nie o 12.  

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@FHUOZDOWSKI w kwestii godzin zamawiania podjazdu kuriera tego samego dnia - zależy to od kodu pocztowego, z którego nadajesz paczki. Informacje o godzinach granicznych kurierów, znajdziesz w tym artykule

Wiem, że występowały dziś problemy z zamówieniem podjazdu w przedziale godzinowym 9-10 i jeszcze weryfikuję tą kwestię. Dam tutaj znać, gdy tylko ustalę więcej szczegółów. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FHUOZDOWSKI
#9 Pomysłodawca

Jasne, czekam na odpowiedź, w między czasie chciałabym dodać, że w załączonej tabeli jest tylko informacja o tym, że mogę sobie sprawdzić te godziny w aplikacji mobilnej DPD, co jest trochę dziwne bo będę musiała specjalnie po to ją pobrać 😉 - ale zawsze były u nas do 12.   
Liczę również na to, że w takim wypadku przesyłki DPD z dziś nie będą liczyły się do oceny jakości.  
pozdrawiam i dzięki za zajęcie się tematem

edit: nie mogę znaleźć takiej informacji w aplikacji mobilnej. 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@FHUOZDOWSKI w takim przypadku, skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą DPD

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FHUOZDOWSKI
#9 Pomysłodawca

Witam,

dziś sytuacja wygląda tak samo. Czy udało się coś ustalić? 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@FHUOZDOWSKI 

Otrzymałem potwierdzenie, że problem został rozwiązany.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów