anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójnie pobrana opłata za dostawe kurier DHL Słowacja

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

Zabrano mi 2 razy za przesyłkę.  Nadania robiłem z WYSYLAM Z ALLEGRO. 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

gdvorek
Moderator
Moderator

@ArtBuds przepraszam za długi czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Dopytam jeszcze odpowiedni zespół, że nadal nalicza Tobie podwójnie opłaty i wrócę do Ciebie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

Ok, dziękuję. 

oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ naprawiliscie ten błąd? Kolejny dzień i żadnych rzetelnych  osób tam nie macie?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Może to kolejna afera jak w przypadku dopłat za podjazdy DPD chociaż innych zgłoszeń nie było tutaj. 

oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

Tak się mnie wydaje.  Przypadkiem sprawdziłem rachunek i za jedną przesyłkę mi dwa razy policzyli. Jeden numer przesyłki jest do sortowni w Zabrzu,a drugi już do klijenta na Słowację.  Za oba oba numery mi policzyli,choć jedna przesylke wysłałem. Mam takich przypadków kilka. Gdyby nie przypadek i z ciekawości nie spojrzał na historie zamowienia, nadal by stosowali tą technikę, aby jak najwięcej przytulić do siebie. Takto teraz ten DHL ciągle obserwuje. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds otrzymaliśmy od przewoźnika informację, że jeszcze pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Muszę poprosić Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

Kolejne zamowienia z podwójnym numerem przesyłki 

793b7f40-8faa-11f0-9b6d-a7fd74a5165b

493db810-8f07-11f0-88bf-039429ea98e4

 

Problem zgłoszony 2 tygodnie temu,a Wy nic nie zrobiliście!!

oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ długo będę czekał na odpowiedź?już trzeci tydzień od kiedy zgłaszałem problem, a Wy nie potraficie pomóc 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@ArtBuds przewoźnik nadal pracuję nad rozwiązaniem tego problemu. Nie jest to zależne od nas. Dlatego jedyne co mogę na ten moment zaproponować to uzbroić się w cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

ZooCentrum_
#2 Obserwator

Nas to dopiero podliczyli 1c6089e0-7a70-11f0-8363-894d218be451

Klient zapłacił za dostawę 3,49 € ( tej wartości nie da się zmienić w cenniku) a my 10,97 €.

Normalnie sprzedaż stulecia przy wysyłce produktów za 4 €

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ZooCentrum_ to jest ta sama sytuacja, co zgłoszona w tym wątku, więc Ciebie również muszę poprosić o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ kiedy się dowiecie czegoś odnośnie tych numerów przesyłek? Już prawie miesiąc, a sprawa nadal w miejscu stoi 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds poprosiłam o informacje w tej sprawie od osób, które są w kontakcie z przewoźnikiem w tej sprawie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ kolejny tydzień i nadal brak odpowiedzi.  Czy mozecie to  przyspieszyć i odpowiedzieć na proste pytane?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds gdy tylko otrzymamy informacje w tej sprawie, wrócimy tutaj z odpowiedzią. 
Przepraszam, że trwa to tak długo. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Wasza kolezanka z czatu, w moim imieniu składała reklamację do zamówienia 1c63aae1-6dfe-11f0-95b7-e9007af566ce i  innych które to przesyłki były naliczone podwojnie Było to 27.08.2025. Bardzo proszę o numer tego zgłoszenia.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds widzę, że rozmawiałeś już z Doradcą na ten temat, który konsultuję sprawę i wróci do Ciebie z informacjami, gdy tylko otrzyma odpowiedź. Ja nie mam dostępu do reklamacji logistycznych. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów