Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Problem z dostawą, klijent nie dostał wiadomości SMS, przesyłka czeka na odbiór od 14 lis 2024, 16:5
Numer przesyłki: A0019BL3A2 (InPost)
Nie wiem jak pomóc klijentowi z racji tego że nie mam takiej opcji aby klijentowi przekazać numer do odpioru przesyłki,
Dodatkowo z racji tego że przesyłka po tak długim czasie jeszcze do mnie nie wróciła, zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem gdzieś nie zagineła,
Czy mogę poprosić o informację co mogę zrobić w tym przypadku ?
sprzedane jako firma czy osoba prywatna? za ustawienia maila telefonu etc kupującego sprzedawca nie odpowiada ma tracking w aplikacji allegro tam tez ma kod odbioru albo na swoim koncie zakupowym / mailu
Sprzedane jako firma
Dzień dobry,
podany numer A0019BL3A2 nie jest numerem przesyłki procesowanej przez firmę InPost. Numer paczki powinien składać się z 24 cyfr.
W celu weryfikacji statusu przesyłki, prosimy o kontakt:
- telefonicznie poprzez infolinię ( 722 444 000 poniedziałek-piątek 7:00-22:00, sobota 8:00-20:00, niedziela 8:00-18:00, Święta 8:00 - 16:00)
- kontakt poprzez nasz czat, który znajduję się pod adresem: https://inpost.pl/kontakt
Witam,
mam numer 24 cyfrowy, sprawdzam na czacie
400841586474801111352843
@InPost jest Wasz numer.
Swoją drogą - Allegro nie dało Wam narzedzia do sprawdzania numer Allegro- numer Inpost? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Tosela Weryfikuje tę sprawę.
@Tosela Poprosiliśmy oddział czeski o kontakt z klientem. Kupujący nie odebrał przesyłki na czas, ale dalej jest w automacie
Dziękuję za informację, poinformowałem o tym klijęta
Witam Pani Nicol,
Informuję, że problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany, Klient w dalszym ciągu nie otrzymał żadnego powiadomienia ani telefonu z kodem umożliwiającym odbiór przesyłki.
Pozdrawiam,
Szczepan