anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dostawą, klijent nie dostał wiadomości SMS, przesyłka czeka na odbiór od 14 lis 2024, 16:5

Tosela
#8 Zapaleniec#

Witam,

Problem z dostawą, klijent nie dostał wiadomości SMS, przesyłka czeka na odbiór od 14 lis 2024, 16:5

Numer przesyłki: A0019BL3A2 (InPost) 

Nie wiem jak pomóc klijentowi z racji tego że nie mam takiej opcji aby klijentowi przekazać numer do odpioru przesyłki, 

Dodatkowo z racji tego że przesyłka po tak długim czasie jeszcze do mnie nie wróciła, zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem gdzieś nie zagineła, 

Czy mogę poprosić o informację co mogę zrobić w tym przypadku ?  

Screenshot 2024-11-25 235809.png

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

az1rael
#21 Demiurg#

sprzedane jako firma czy osoba prywatna? za ustawienia maila telefonu etc kupującego sprzedawca nie odpowiada ma tracking w aplikacji allegro tam tez ma kod odbioru albo na swoim koncie zakupowym / mailu

oznacz moderatorów

Tosela
#8 Zapaleniec#

Sprzedane jako firma

oznacz moderatorów

Client:35386082
#11 Animator#

@Tosela a pytaliście (Ty/klient) o to infolinię inpostu?


@InPost - możecie pomóc?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

 

podany numer A0019BL3A2 nie jest numerem przesyłki procesowanej przez firmę InPost. Numer paczki powinien składać się z 24 cyfr.

W celu weryfikacji statusu przesyłki, prosimy o kontakt:

- telefonicznie poprzez infolinię ( 722 444 000 poniedziałek-piątek 7:00-22:00, sobota 8:00-20:00, niedziela 8:00-18:00, Święta 8:00 - 16:00) 

- kontakt poprzez nasz czat, który znajduję się pod adresem: https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów

Tosela
#8 Zapaleniec#

Witam, 

mam numer 24 cyfrowy, sprawdzam na czacie 
400841586474801111352843

oznacz moderatorów

Client:35386082
#11 Animator#

@InPost jest Wasz numer.
Swoją drogą - Allegro nie dało Wam narzedzia do sprawdzania numer Allegro- numer Inpost? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Tosela Weryfikuje tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Tosela Poprosiliśmy oddział czeski o kontakt z klientem. Kupujący nie odebrał przesyłki na czas, ale dalej jest w automacie

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tosela
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, poinformowałem o tym klijęta 

oznacz moderatorów

Tosela
#8 Zapaleniec#

Witam Pani Nicol, 

Informuję, że problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany, Klient w dalszym ciągu nie otrzymał żadnego powiadomienia ani telefonu z kodem umożliwiającym odbiór przesyłki.

Pozdrawiam, 
Szczepan 

oznacz moderatorów