Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
z automatu włączono nam usługę wysyłki kurierem one - mimo iż nie jesteśmy w zasięgu wysyłek. Mamy jedynie możliwość nadawania paczek do zielonych automatów czy punktów odbioru. Proszę o jak najszybsze rozdzielenie (i jednocześnie wykluczenie/wyłączenie wysyłki kurierem one) tych dwóch form wysyłki i pozostawienie jedynie wysyłek do automatów.
Jest weekend - zamówienia napływają a my nie jesteśmy w stanie ich wysłać zaznaczoną formą dostawy. Co teraz mamy zrobić? Kto poniesie koszty, kto odpowie za jakość sprzedaży, wysyłek, czasu wysyłek i na końcu opinii klientów...
Zgłaszamy tę sprawę już od czwartku (e-mailem, telefonicznie do opiekuna). Proszę w końcu coś z tym zrobić.
To błąd po Państwa stronie przy wdrożeniu nowego systemu Allegro Delivery. Włączono nam usługę z automatu - gdzie nasza miejscowość jest poza strefą wysyłek kurierem one! Sprzedający nie mogą ponosić za to odpowiedzialności.
Proszę o pilne załatwienie sprawy.
Cześć @Sajbazar_pl. Podaj proszę kod pocztowy miejscowości, z której nadajesz zamówienia.
33-100 Tarnów
@Sajbazar_pl, już działam. Daj mi chwilę.
dalej nic nie jest zrobione...
Mam ten sam problem. Niestety już cierpi na tym moja sprzedaż i jakoś obsługi ponieważ klienci powybierali taką opcję dostawy a teraz mam problem z wysyłką. Zmieniam na innego kuriera ale ponoszę koszt a i klient dostanie w inny sposób paczkę jak wybrał. Zgłaszałem to ale potrzebuję pilną pomoc!!
mój kod pocztowy 62-090
pozdrawiam
Techoserwis
@Sajbazar_pl, otrzymałam informację, że nasza ekspertka już kontaktowała się z Tobą w tej sprawie. W razie dodatkowych pytań pozostaje do dyspozycji i możesz kontaktować się z nią, aby doprecyzować pozostałe kwestie.
ostatni kontakt od wsparcia VIP w sobotę 13.07 - ze ktoś się zajmie sprawą. Niestety usługa nadal dostępna a samodzielnie nie możemy jej wyłączyć.
@Sajbazar_pl, poprosiłam o ponowny kontakt telefoniczny w tej sprawie. Czy wszystko zostało już wyjaśnione?
Ktoś dzwonił, mieliśmy czekać do 12:00. Niestety usługa dalej włączona...
Wyłączcie to w końcu... ma zostać tylko onebox, one punkt dpd i ups.
KURIER ONE MA BYC WYŁĄCZONY - JESTEŚMY POZA STREFĄ! Piszemy o tym od czwartku...
@Sajbazar_pl Proszę, sprawdź, jak to wygląda w ustawieniach cenników dostawy. Powinieneś mieć opcję odznaczenia opcji One Kurier.
No niestety dalej nie możemy tego edytować... Już nie wiem do kogo to mamy zgłosić. Od czwartku nie możecie wyłączyć usługi którą włączyliście błędnie z automatu. To jest absurd.
@Sajbazar_pl Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Do końca dzisiejszego dnia, a najpóźniej jutro będziesz mógł edytować cennik. Ponagliłam Twoją sprawę.
Mamy ten sam problem 26-600Radom jesteśmy poza strefą One Kurier, dzisiaj klientka mnie po prostu zwymyślała kiedy zadzwoniłam z prośbą o zmianę przez nią sposobu dostawy na koniec powiedziała mi że to mój problem mam jej dostarczyć towar więc mam sobie sama opłacić wysyłkę innym kurierem albo chce zwrot wpłaty i anulowanie zamówienia.Również pisałam do allegro gadane w tej sprawie prosiłam o kontakt telefoniczny i nikt nie raczył zadzwonić mimo określenia terminu rozmowy przez sms od allegro Pozdrawiam Gama.
@GAMAFPUH1 na kiedy dokładnie miałaś umówioną rozmowę z naszym pracownikiem?
Rozmowa potwierdzona była na 12.07.2024 godzina 16- 16:15 taki dostałam sms z allegro.
@GAMAFPUH1 otrzymałam informację zwrotną, że nasz konsultant skontaktował się z Tobą w tej sprawie.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry
po raz kolejny zgłaszam problem z allegro delivery czyli dostawa Allegro One Box, One Kurier (Allegro One Box, zielony automat AL024SC1) ponieważ Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera.
Na osiem aukcji mam pięć które wybrali klienci z dostawą One Kurier czyli nie mogę wysłać klientowi zamówionego towaru ponieważ kurier allegro nie obsługuje mojego obszaru.Proszę nie pisać mi że, rozwiązaniem jest dzwonienie do klienta i proszenie go o zmianę formy dostawy bo to są kpiny.
Nie mogę usunąć dostawy One kurier z mojego cennika ponieważ udostępnienie tej opcji jest warunkiem sprzedaży moich towarów z dostawą Smart.Klienci którzy mają wykupioną usługę smart chcą dostawy z usługą smart.
Nie mogę również wyłączyć tylko tej jednej usługi w zakładkach allegro bo jest ona wpisana na stałe odgórnie przez allegro.
To znaczy że, mam zakończyć sprzedaż w allegro ?
Dodam jeszcze że,już pisałam na ten temat na gadanym nikt z moderatorów mi nie odpowiedział ,napisałam również z prośbą o kontakt telefoniczny z allegro dostałam sms że kontakt potwierdzony między godziną 16- a 16:15 12lipca 2024
siedziałam z telefonem w ręku do godziny 17 stej żeby tylko odebrać rozmowę i nic następne kpiny i lekceważenie sprzedającego który w zębach zanosi ponad 20% opłat do allegro za obsługę sprzedaży.
Czy doczekam się reakcji ze strony allegro i rozwiązanie tego problemu ?
Gama.
Mam dokładnie ten sam problem, reakcji Allegro brak