Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Halo ?
Też tak macie ? Miałem ustawione w przeglądarce schemat kolorów CIEMNY, ale niestety allegro zmusiło mnie do wejścia w te SALES CENTER a tam niespodzianka wszystko białe.
Gdzie to się zmienia teraz ?
Pracuje w ciemnym pomieszczeniu i nie potrzebuje z monitora robić lampy 🙂
To kiedy będzie tryb ciemny w standardzie w allegro ? Jakie postępy w tym temacie po 50 dniach ? Są jakieś odpowiedzi, pytania od wdrażających ?
Nie będzie, oni nie są w stanie zrozumieć, że użytkownikom bardziej przeszkadza brak tego trybu niż przejście do sales center.
chciałem przyznać W PUNKT ale system allegro zabrania mi tego zrobić więcej niż dla 2 osób na temat 😃 to jest niesamowite jak allegro rękami i nogami się broni przed przyznaniem punktu komuś za dobry teks a sama nie potrafi zrobić czarnego ta.
Kolejny problem z tzw. "Sales Center". Wczoraj wysyłałem paczki, zresztą jak co dzień. Sęk w tym, że miałem sporo czasu, sprawdzałem kilkukrotnie wszystkie opcje przesyłek (nie korzystam z żadnych programów "zewnętrznych", jedynie z "Sales Center"). Więc nieco trzeba się naklikać. W piątek mnie nie było - 1 dzień choroby, co zapewne odbije się w komentarzach, a nawet już się odbija (lecą negatywy), bo nie mogę pójść na 7 dni "chorobowego", jak "normalni" ludzie i się wyleczyć. O 14 dniach to już nawet nie chcę wspominać.
Niby wszystko wczoraj wysłałem. Jednak dzisiaj patrzę - jest niewysłana paczka z zeszłego tygodnia. Jak to się stało? - nie wiem, nie potrafię tego również wytłumaczyć kupującemu. Wczoraj takiego zamówienia nie było, a dziś się pokazało. Mógłbym to uznać za swój błąd - lecz problem jest w tym, że to nie jest taki pierwszy przypadek, lecz już "któryś tam z kolei".
Jakieś "czary-mary"?
- Kolejny przypadek - wysłałem kupującemu towar, wypisałem paragon, przesyłka typu "Allegro... coś tam", czyli po zaadresowaniu podświetla się ikonka (przynajmniej powinna) z numerem przesyłki. Za jakieś 3-4 dni znów wyświetla mi się to zamówienie, bez podświetlonej ikonki z wprowadzonym numerem przesyłki. Więc wypisuję paragon i wysyłam towar, przepraszam kupującego za opóźnienie w dostawie. A kupujący (uczciwy) - zgłasza mi zwrot, bo otrzymał 2 razy to samo zamówienie.
- A kolejne problemy z "Sales Center"? - proszę bardzo - dzisiaj wielokrotnie zaznaczałem przesyłki i zmieniałem status na "wysłane". Nie działało, musiałem pojedynczo zmieniać status każdego zamówienia.
@ELMIXAGD_pl dawaj jakieś zrzuty i numery zamówień moderatorki to sprawdza i może wyjaśnia co i jak @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Sporo tych rzeczy wyjasniaj z CHATem allegro, jest sporo błędów w samym systemie i co gorsza sporo niekompetentnych osób wyjaśniających problem.
Dochodź sprawiedliwości przez CHAT - tam zawsze zostawiasz ocenę, która może kogoś zainteresować kto nie wie po co pracuje w tej firmie.