Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@rutkowskiAGD Skierowałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z informacją.
@rutkowskiAGD Nasz doradca skontaktuje się w tej sprawie z klientem.
Czy już wiadomo co z paczką ?
@rutkowskiAGD jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi od oddziału. Skontaktowaliśmy się z kupującym e-mailowo i gdy tylko otrzymamy informację od punktu, poinformujemy kupującego.
Cześć, paczka się znalazła, ale w trakcie jej poszukiwań klient poprzez dyskusję zrezygnował z zamówienia i powiedział że jej nie odbierze.Paczka lezy sobie w paczkomacie od 2.06 i czeka możecie coś zrobić,żeby wróciła do mnie ?pozdrawiam rutkowskiAGD
@rutkowskiAGD Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana z automatu, wkrótce do Ciebie wróci.
Ja to wiem tylko ona lezy sobie tak 9 dzień i nic się nie dzieje, powinna już chyba wracać do nas
@rutkowskiAGD Poprosiłam o interwencję w tej sprawie. Wrócę tutaj, kiedy dostanę odpowiedź.
Bardzo dziękuję.
Dzień Dobry , czy już wiadomo co z tą paczką pozdrawiam Marcin
@rutkowskiAGD dzień dobry! Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację!
Jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi w tej sprawie, przypomniałam się i poprosiłam o odpowiedź jak najszybciej, dam znać, gdy tylko ją otrzymam.