Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę tutaj bo efekty najszybsze, zgłosiłam już ten fakt przez konsultanta (zgłoszenie nr 52662918), ale chcę wykorzystać wszystkie możliwości, gdyż czas nagli.
Nadałam paczkę ONE BOX 18.06.2025 , w maszynie (punkt nadania AL010WPI, Pułku IV Ułanów 1C, 05-502 Gołków) o 10:52.
nr paczki Allegro A00299ROF7
Na statusie Historii widać , że nadana, a potem "BRAK PACZKI"
Niebyło żadnego telefonu od kuriera ani konsultanta że coś poszło nie tak więc dopiero wczoraj się o tym dowiedziałam, ponieważ klient zgłosił niejasny status i brak paczki , a po tym czasie powinna być już u niego.
PROSZĘ O SKUTECZNE ZNALEZIENIE ZGUBY nie wiem jak, za pomocą monitoringu, telefonów do kurierów odpowiedzialnych za pracę wtedy, do działów, ale jakieś skuteczne a nie pisanie sobie mdzy swoimi własnymi oddziałami majli, bo na odp czeka się DNI.. a klient czeka, bądź co bądź szanowne Allegro za ten przewóz odpowiadacie.
I PROSZĘ O WYKLUCZENIE TEJ PRZESYŁKI Z JAKOŚCI SPRZEDAŻY
@GaleriaAV Z tego co widzę, doradca czeka na informację z oddziału logistycznego. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Sprawa jest weryfikowana 😉
Jak długo można weryfikować? przez ten czas można wziąć 2 kredyty, założyć firmę , uchwalić 3 ustawy i przejechać Polskę wzdłuż. Tak trudno odszukać kuriera pracującego w tym dniu o tej godzinie by zapytać normalnie co było grane? To sprawa wewnętrzna i paru telefonów . Jakość obsługi zw. z własną usługą - ŻENUJĄCA.
Chyba że kolejka bo macie tyle wpadek ... 😉
Jeszcze raz proszę o wykluczenie tej paczki z jakości sprzedaży.
Słowo daję , jakość wysyłki " w terminie" zależna od podjęcia przesyłki przez kuriera - wielkie nieporozumienie.
@GaleriaAV rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, jednak staramy się rozwiązać problem najszybciej jak to możliwe. Gdy tylko otrzymamy informację od działu logistycznego, to wrócimy do Ciebie z informacją.
Zgłosiłam też prośbę o wykluczenie zamówienia z jakości Twojej sprzedaży.
Czy coś się ruszyło w sprawie?
@GaleriaAV widzę, że na ten moment nie mamy jeszcze dalszych informacji. Sprawa wymagała dodatkowej weryfikacji. Poprosiłam o jak najszybszą odpowiedź do Ciebie.
I nadal NIC. Za 2 dni mija 2 tygodnie od zakupu. Reklamacja zgłoszona.. Ale ja wiem jak będzie za nastepne 2 tyg paczka się odnajdzie i w dodatku trafi do odbiorcy (więc reklamację odrzucą), ja w mdzy czasie oddam mu pieniądze, a on nie będzie mógł dokonać zwrotu bo czas na wygenerowanie etykiety minie.. i to ten przyjemny scenariusz który sobie wyobrażam. 😞
Na monitoring patrzą już od4 dni rob. - wypatrzyli coś??
Zgodnie z prawem, na rozpatrzenie reklamacji z tytułu zaginięcia przesyłki, przewoźnik ma 30 dni licząc od dnia następującego po upływie terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną. Za zaginioną przesyłka zostanie uznana 19 lipca (sobota), czyli reklamacje można zgłosić od 20 lipca. Z tego wychodzi, że przewoźnik ma czas na odpowiedź do 21 sierpnia (bo 20 lipca to niedziela i jeszcze mamy święto po drodze).
Oczywiście przewoźnik może uznać wcześniej przesyłkę za zaginioną. Wtedy termin na odpowiedź na reklamację liczymy od dnia następnego od dnia decyzji.
Informacje pozyskane od konsultanta na czacie z 3 lipca:
---
No i zadam naiwnie pytanie: JAKIEŚ EFEKTY????
@GaleriaAV przykro mi, ale wciąż nie otrzymaliśmy odpowiedzi od kupującego.
Zgłosiłam to ponownie i poprosiłam o zdecydowane działanie.
A czy allegro, jako pośrednik w usłudze logistycznej oraz WŁAŚCICIEL paczkomatów , posiada jakieś środki prawne do ewentualnego egzekwowania prawa w takich przypadkach? Bo nie oszukujmy się, po takim czasie posiadania cudzej paczki - uczciwy "klient" chcąc postąpić uczciwie - już by miał to z głowy (zwłaszcza po takich prośbach). A ja w tym momencie mam związane ręce, nie posiadając żadnych danych nie mogę nawet iść na policję. Jak działacie w takich przypadkach jeśli można wiedzieć?
Czy ta "prośba o działanie" została podparta art. 284 Kodeksu karnego, z zawiadomieniem że jego brak będzie zgłoszony do odpowiedniego organu (powinno zadziałać jeśli posiadacie dowód w postaci monitoringu i dane)? Raz by wystarczyło domniemam.
@GaleriaAV to jak działamy w takich przypadkach to wewnętrzne informacje i nie mogę się nimi podzielić. Nie oskarżamy kupującego o kradzież, sam zgłosił się do nas w tej sprawie, zaproponowaliśmy tej osobie jeszcze inne rozwiązanie i mam nadzieję, że wkrótce zamkniemy temat. Przepraszam, że tyle to trwa.