Mam problem z zameldowaniem mam zamówienie na konto gościa i na numer nie przychodzi mi kod potwierd

Client:118120402
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-01-2025
18:13
Mam problem z zameldowaniem mam zamówienie na konto gościa i na numer nie przychodzi mi kod potwierdzenia.Pomóż
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:35386082
#13 Ambasador#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-01-2025
18:16
Możesz pisać po czesku, tu rozumieją.
oznacz moderatorów

Client:118120402
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-01-2025
18:30
Mám problém s přihlášením, mám objednávku na účtu hosta a na mé číslo mi nepřišel potvrzovací kód
oznacz moderatorów
Client:35386082
#13 Ambasador#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-01-2025
18:36
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Prośba do Was
oznacz moderatorów

Client:118120402
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-01-2025
18:38
Nechapu
oznacz moderatorów
m_david
Expert Allegro.cz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-01-2025
09:36
Zdravím @Client:118120402, problém se týká té objednávky s notebookem? Tady asi úplně netozumím, o který potvrzovací kód by se mělo jednat. Do Historie nákupů v případě objednání bez registrace se do ní můžete prokliknout z potvrzovacího e-mailu k objednávce 🙂 Pokud jste mezitím vytvořila a přihlásila se do nového účtu, je potřeba se z něj nejprve odhlásit.
Marek
Moderator
Moderator
oznacz moderatorów