anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie wedlug zamowienia 4cee7220-f7f8-11ef-a684-d59c44faf1d9

IvanGoral
#1 Nowicjusz#

Witam,

zamowienie n.4cee7220-f7f8-11ef-a684-d59c44faf1d9 nie wyslaliszmy bo bylo braku towaru i anulowalem go pomylka i poproszylem o zwrucenie pieniedzi klientowi i nam prowizii. No na koncie bylo malo pieniedzy dlatego wszystko bylo wstrzymane. Miedzytym  towar wyslaliszmy. Pytanie, czy tak mozna zrobic i czy wszystko bedzie uregulowane z waszej strony?

 

Ivan

Lanard s.r.o. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@IvanGoral już to weryfikuję. Wrócę do Ciebie z informacją 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@IvanGoral jeżeli porozumiałeś się w tej sprawie z kupującym, to wszystko jest w porządku. Jeżeli zwrot środków się nie uda, wniosek o zwrot prowizji zostaje odrzucony. Także wszystko jest już załatwione 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów