anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro box - wciskanie na siłe

MAMY ROZWIĄZANIE!
bombelman313
#10 Popularyzator#

Znowu wpychacie te boxy na sile. Nie gadajcie ze "inpost niedostepny" czy pelny, bo recznie moge wybrac.

Jakim cudem wasz algorytm 6 razy z rzedu pamieta o moim najblizszym paczkomacie (40 metrow) po czy sam WYBIERA jakis allegro box 10 razy dalej?!

Odpowiedzcie: Z CZYJEJ PERSPEKTYWY JEST TO OPTYMALNE???

Inpost byl dostepny ale sami zobaczcie jak daleko musialem scrolowac, przeciez to jest jakis zart.

bombelman313_0-1748672700630.png

 

oznacz moderatorów
71 ODPOWIEDZI 71
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@bombelman313 dziękuję za sygnał, weryfikuję kwestię wyświetlanej dostawy. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#

I jak sytuacja?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @bombelman313. W formularzu dostawy podpowiadamy metodę wysyłki, która może zapewnić najlepsze doświadczenia - bazujemy na dostępności punktu i możliwości jego przepełnienia. Ostateczny wybór i decyzja odnośnie preferowanej metody dostawy zawsze należą do Ciebie, ponieważ to Ty finalizujesz zakup. 
Nie udostępniamy opcji zapisania punktu na stałe, bez jego sprawdzania przez finalizacją transakcji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#

Boze znowu ty. Umiesz czytac? Nie widzisz na screenie w czym jest problem?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@bombelman313, rozumiem, że chodzi o pozycjonowanie tej metody dostawy na liście - nadal oczekujemy na odpowiedź w tej sprawie od naszego zespołu technicznego. Przepraszam, że nie doprecyzowałam swojej wcześniejszej odpowiedzi i proszę Cię o zachowanie kultury. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Nie usuwajcie moich odpowiedzi, tylko zrobcie kolezance szkolenie.

To nie bylo niedoprecyzowanie, a po prostu absolutny brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem lub swiadome ignorowanie tresci. Nie wiem co gorsze. @MiMary robisz tak nie po raz pierwszy, wiec cos jest naprawde nie tak.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dzięki za sugestię @bombelman313, cenię sobie wszelkie uwagi. Tak jak wspomniałam, czekamy na odpowiedź od zespołu technicznego. Dam znać, gdy dostanę więcej informacji na temat Twojego zgłoszenia 🙂 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@bombelman313, zweryfikowaliśmy ten temat z naszym działem technicznym - wszystko działa prawidłowo, jednak ze względu na wewnętrzne procedury nie możemy zdradzić szczegółów działania naszego systemu. Metody dostawy są proponowane i pozycjonowane przy użyciu zaawansowanego algorytmu. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MiMary jaki algorytm ? po pierwsze jest to alfabetycznie ułożone 🙂 Po drugie żadna tajemnica że każdy pcha na górę co mu się bardziej opłaca 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#

Alfabetycznie ale dziwnym trafem akurat "Allegro One" wypada alfabetycznie jako pierwsze xDDD "A logiki tego argumentu i tak bys nie zrozumial"

oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Slyszeli tam u was kiedys o UI/UX? Wasz algorytm dziala nieprzewidywalnie i glupio z perspektywy uzytkownika. Zastanowcie sie dla kogo ten design jest - dla was czy dla userow??

oznacz moderatorów
Omeble
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem że płacimy do allegro sporo kasy, możemy wymagać, ale niszcząc ludziom nastrój zaniżasz ich wydajność.
Gdzie empatia do człowieka po drugiej stronie, który odpisuje na setki krzykaczy dziennie?

Takim tempem będziemy mieli same Sztuczne inteligencje na tym forum a nie prawdziwych ludzi, wtedy to całe wyżywanie się dopiero będzie bez sensu. A jakość pomocy się drastycznie obniży.

oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#

Gdzie empatia dla usera, ktory zglasza regularnie wystepujacy problem i jego poglebianie sie, a slyszy ze dziala idealnie. 

To nie jest wina usera, ze system jest uciazliwy, a moderatorki to ciagle bagatelizuja.

oznacz moderatorów
bombelman313
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
Loczkis
#2 Obserwator#

Jaki to algorytm? 

oznacz moderatorów
mm-computers
#11 Animator#

za moment zaczną się pretensje Kupujących, że wybrali inną formę, a system zmienił na inną - oczywiście pretensje i negatywy dla Sprzedawców

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@mm-computers miałem dzisiaj sytuacje odnośnie allegro one 🙂 klient dzwonił do mnie i pyta czy dzisiaj przesyłka wyjdzie (kupił dzisiaj) oczywiście nadaliśmy tą przesyłkę, ale od razu go poinformowałem, że ta forma dostawy allegro one może mieć opóźnienia... oczywiście mi odpowiedział, że nie wiedział że wybrał takiego przewoźnika, wychodzi na to, że DUŻO KLIENTÓW nie ogarnia tego tematu... bo wcześniej mieli zapamiętane na podstawie wcześniejszych wyborów... 

oznacz moderatorów
mm-computers
#11 Animator#

Przed chwilą Kupujący dzwonił i kupił drugi raz przedmiot, bo "wybrała mu się inna forma dostawy". Oj posypią się dyskusje i negatywy. Oczywiście w te już Allegro nie będzie ingerować, tylko wyciągać konsekwencje. 

oznacz moderatorów
mm-computers
#11 Animator#

ludzie piszą już o tym w internecie:

https://wykop.pl/wpis/81825877/mirki-jest-afera-oszukujo-level-allegro-xd-normaln

 

za moment zaczną się pretensje do Sprzedających - my sami jakiś czas temu wyłapaliśmy negatywa i dyskusję za to, że system Allegro zmienił wybraną przez Kupującego formę dostawy....

oznacz moderatorów