Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o weryfikacje danych adresowych. Klient twierdzi, że dane są poprawne, kuriera nie było
@Kolor-Serwis a wujka Google pytałeś? Może to jakieś blokowisko?
@Kolor-Serwis a może to o to chodzi Zadnych przesyłek nie wysyłajcie na adres "kaz".
@Kolor-Serwis w statusie przesyłki jest informacja o błędnych danych adresowych. Najprawdopodobniej jest to działka ROD i Kurier nie może wejść na ten teren, aby odszukać odpowiednią działkę.
Przykro mi, ale w tej sytuacji przesyłka wróci do Ciebie (nadawcy), a kupująca może ponownie złożyć zamówienie i wybrać inną metodę dostawy (np. automaty paczkowe, które są w Ostródzie).
Klient niejednokrotnie zamawiał na ten adres i było ok... brak próby doręczenia ze strony kuriera. Klient chce składać reklamację, czy ja jako sprzedawca mogę coś zrobić?
@Kolor-Serwis dopytuję, czy możemy tutaj jakoś pomóc, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Kolor-Serwis skontaktowaliśmy się z kupującą e-mailowo z prośbą o podanie adresu do przekierowania przesyłki.
Ok , dziękuję
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Niestety, nic się nie zmieniło w statusie wysyłki
Klient zgłosił zwrot, a przesyłka nie wiadomo gdzie jest... klient prosi o nr listu, chciałby złożyć reklamację w DHL
Proszę o informację co dalej?
@Kolor-Serwis Tak naprawdę to decyzja, w jaki sposób chcesz rozwiązać tę sytuację, należy do Ciebie. Z mojej strony przekazałam pilną interwencję w sprawie wydania przesyłki do ponownego doręczenia.