anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne dane adresowe

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kolor-Serwis
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Allegro AD00MREPU4 

Proszę o weryfikacje danych adresowych. Klient twierdzi, że dane są poprawne, kuriera nie było

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Kolor-Serwis a wujka Google pytałeś? Może to jakieś blokowisko?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kolor-Serwis w statusie przesyłki jest informacja o błędnych danych adresowych. Najprawdopodobniej jest to działka ROD i Kurier nie może wejść na ten teren, aby odszukać odpowiednią działkę.  
Przykro mi, ale w tej sytuacji przesyłka wróci do Ciebie (nadawcy), a kupująca może ponownie złożyć zamówienie i wybrać inną metodę dostawy (np. automaty paczkowe, które są w Ostródzie). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kolor-Serwis
#8 Zapaleniec#

Klient niejednokrotnie zamawiał na ten adres i było ok... brak próby doręczenia ze strony kuriera. Klient chce składać reklamację, czy ja jako sprzedawca mogę coś zrobić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kolor-Serwis dopytuję, czy możemy tutaj jakoś pomóc, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kolor-Serwis skontaktowaliśmy się z kupującą e-mailowo z prośbą o podanie adresu do przekierowania przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kolor-Serwis
#8 Zapaleniec#

Ok , dziękuję

oznacz moderatorów
Kolor-Serwis
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Niestety, nic się nie zmieniło w statusie wysyłki

Klient zgłosił zwrot, a przesyłka nie wiadomo gdzie jest... klient prosi o nr listu, chciałby złożyć reklamację w DHL

Proszę o informację co dalej?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Kolor-Serwis Tak naprawdę to decyzja, w jaki sposób chcesz rozwiązać tę sytuację, należy do Ciebie. Z mojej strony przekazałam pilną interwencję w sprawie wydania przesyłki do ponownego doręczenia. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów