Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Kupiłam produkt z wysyłką do punktu Allegro One Punkt - Pakersi.
Sprzedający nadał paczkę w terminie (19 listopada), według historii zamówienia została ona odebrana przez kuriera i trafiła do magazynu 20 listopada i od tamtego czasu według podanej informacji "oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego". Po tygodniu sprzedawca po ponagleniu go, że paczka utknęła postanowił wysłać drugą paczkę (29 listopada) i ona również utknęła na magazynie.
Nr przesyłki 1 - A0007A24X4
Nr przesyłki 2 - A00089D2G0
Proszę o wyjaśnienie i przyśpieszenie dostarczenia paczek.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
A czy ten zakup to od prywatnego sprzedającego?
Nie ma co ponaglać sprzedawcę by co trochę wysyłał świeżą paczkę tylko niech składa reklamację na na kiepską obsługę dostawcy. To robi się już parodia w tej formie dostawy . Brak miejsc i wyznaczanie notoryczne punktów alternatywnych oraz przetrzymywanie paczek w jakiś magazynach aż się ktoś nie upomni robi się standardem a powinno być tylko rzadko spotykanym błędem .
Nie ma co ponaglać sprzedawcę zgadzam się niech zwróci środki i niech się nadal nie pogania!!!
@Client:49512306 udaj się proszę do tego punktu wraz z dowodem osobistym i będziesz mogła odebrać swoje przesyłki, ponieważ obie są już w punkcie do odbioru (przy czym nie dostałaś powiadomienia, ponieważ nie zostały zeskanowane przez punkt).