Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podeszłam do paczkomatu One Box, że skanowałam kod QR, podświetlił się box ale się nie otworzył.
Ponowiłam interakcję wpisując ręcznie kod odbioru, podświetlił się box, nie otworzył się ponownie.
Wyskoczył komunikat "skontaktujemy się z tobą"
Nie dostałam żadnego komunikatu zwrotnego. Nie widzę przesyłki w "samochodziku" w aplikacji.
Moja przesyłka została w One Box.
Co teraz?
no i fajno 😀
@Client:45032079 Może One Box się nią zadławił i trzeba było go szturchnąć ,A tak bardziej na serio to na automacie masz numer do poproszenia o zdalne rozwiązanie problemu.
Wcisnęłam "mam problem z odbiorem" i wyskoczył komunikat "skontaktujemy się z tobą"
@Client:45032079 Podaj, proszę, numer swojej paczki.
b4e9f6c1-990a-11f0-a0cf-655d3976444d
W zakładce "moje zakupy "jest informacja że przesyłka została odebrana. ale to nieprawda ponieważ skrytka się nie otwarła
b4e9f6c1-990a-11f0-a0cf-655d3976444d
@Client:45032079 już działam w Twojej sprawie i zgłosiłam problem z odbiorem paczki. Wrócę do Ciebie gdy tylko otrzymam odpowiedź w sprawie Twojej przesyłki.
@Client:45032079 wkrótce otrzymasz wiadomość mailową w sprawie paczki. 😊