anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczkomat One Box nie "wypluł" mojej paczki.

Client:45032079
#1 Nowicjusz

Podeszłam do paczkomatu One Box, że skanowałam kod QR, podświetlił się box ale się nie otworzył. 

Ponowiłam interakcję wpisując ręcznie kod odbioru, podświetlił się box, nie otworzył się ponownie. 

Wyskoczył komunikat "skontaktujemy się z tobą" 

Nie dostałam żadnego komunikatu zwrotnego. Nie widzę przesyłki w "samochodziku" w aplikacji. 

Moja przesyłka została w One Box.

Co teraz?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

no i fajno 😀

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:45032079 Może One Box się nią zadławił i trzeba było go szturchnąć ,A tak bardziej na serio to na automacie masz numer do poproszenia o zdalne rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów

Client:45032079
#1 Nowicjusz

Wcisnęłam "mam problem z odbiorem" i wyskoczył komunikat "skontaktujemy się z tobą"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45032079 Podaj, proszę, numer swojej paczki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:45032079
#1 Nowicjusz

b4e9f6c1-990a-11f0-a0cf-655d3976444d

 

W zakładce "moje zakupy "jest informacja że przesyłka została odebrana. ale to nieprawda ponieważ skrytka się nie otwarła

oznacz moderatorów

Client:45032079
#1 Nowicjusz

b4e9f6c1-990a-11f0-a0cf-655d3976444d

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45032079 już działam w Twojej sprawie i zgłosiłam problem z odbiorem paczki. Wrócę do Ciebie gdy tylko otrzymam odpowiedź w sprawie Twojej przesyłki. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45032079 wkrótce otrzymasz wiadomość mailową w sprawie paczki. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów