Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moje trzy przesyłki mają od zeszłego tygodnia taki sam status, czyli problemy z przesyłką. Paczki miały przyjść do Allegro One Boxa, ale pojawiła się informacja, że są problemy i należy podać alternatywne punkty odbioru, co też uczyniłem. Niestety od tego czasu ciągle ten sam status. Kontaktowałem się z doradcami poprzez czat i ciągle słyszę, że sytuacja będzie eskalowana. Niestety na moje oko wygląda to na problem komunikacyjny pomiędzy Allegro, operatorem logistycznym, który dostarcza paczki do Allegro One Boxów. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Z faktem, że paczki najprawdopodobniej nie dotrą na Święta się pogodziłem, ale zastanawiam się z kim miałbym się kontaktować w kwestii zwrotu środków.
@Client:39761910 Cześć. Podaj mi proszę numery tych paczek
Numery przesyłek to:
@Client:39761910 wiesz każdemu przedłużają paczki w automatach po kilka dni to brak miejsca na Twoje 😞
Wiem, że teraz jest okres świąteczny, więc paczek jest na prawdę dużo, ale w moim przypadku wygląda mi na sytuację, że gdzieś te moje paczki się zawieruszyły 🙂
@Client:39761910 Cześć. 🙂 A jakie informacje widzisz u siebie na koncie? Czy masz może kod odbioru? Ponieważ ze statusów wynika, że paczki oczekują na odbiór.
Daj proszę znać, jak to wygląda i będziemy dalej wyjaśniać tę sprawę. 🙂
Nie ma kodów odbioru. Właśnie dostałem maila, że status paczek jest nieznany i rozpoczęła się procedura poszukiwawcza 🙂 niemniej jednak dziękuję za pomoc.