Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z odbiorem zamówienia podczas odbioru w paczkomacie one box skrytka była pusta co mam w tej sytuacji zrobić?
@malutka19920 Podaj numer zamówienia i numer przesyłki
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nr zamowienia 85c2a262-cf85-11ef-83ad-791ac73db2a2
Nr przesyłki A001IU3BU0
@malutka19920 przepraszam Cię za tę sytuację! Poprosiłam już odpowiedni zespół o zajęcie się tą sprawą.
Wie pani co ja się wcale nie gniewam bo rozumiem wszystko tylko to jest mleko modyfikowane dla dziecka i tu problem bo zostałam bez 😥
@malutka19920 jasne, rozumiem. Poprosiłam o jak najszybsze zajęcie się tą paczką.
Dziękuję pani bardzo za pomoc. Czy dostanę jakąś informację mailową co dalej?
@malutka19920 tak, oczywiście! Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, gdy tylko ustalimy z partnerem logistycznym, co się dzieje z paczką.
@malutka19920 Tak, odpowiedź otrzymasz do 30 dni...
30 dni ? Ja mleko potrzebuje na wczoraj . 😐
@malutka19920 odpowiedź i informacje otrzymasz szybciej, na pewno nie w ciągu 30 dni.
Przepraszam Cię za żenujące komentarze, jakie się tutaj pojawiły.
Spokojnie nic się nie dzieje 😀 dziękuję za szybkie odpowiedzi
@la_nika @malutka19920 Żenujące? Gdzie napisałem nieprawdę?
Do 30 dni, nie znaczy, że za 30 dni.
W takiej samej sytuacji, moja reklamacja jest procedowana dokładnie tydzień i jeszcze nie została wyjaśniona.
@fox_paws moja wiadomość nie odnosi się do Twojej wypowiedzi, usunęłam już te żenujące 😊
Natomiast w pierwszej wiadomości napisałeś o czasie odpowiedzi, a teraz piszesz o reklamacji. To są dwie różne rzeczy. Kupująca otrzymała od nas wiadomość wczoraj.
Obawiam się, że ani odpowiedź, ani reklamacja nie rozwiąże problemu braku przesyłki.
Jak widać przypadki niewłaściwego procedowania przesyłek mnożą się, bo system nie jest przygotowany na taką ilość paczek.
@malutka19920 Prawda jest taka że przewoźnik ma 30dni na rozpatrzenie reklamacji, a czy moderacja zapewni szybsze, szybkie załatwienie to im chwała. ale w takiej sytuacji należy od razu dzwonić na infolinię.
No już teraz będę mądrzejsza bo pierwszy raz mi się taka sytuacja zdarzyła i nie wiedziałam do kogo się zwrócić o pomoc .
Zakup od firmy to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania, jak zaraz po otwarciu stwierdzisz i zgłosisz brak lub uszkodzenie to większa wiarygodność zgłoszenia i większe prawdopodobieństwo rozpatrzenia na Twoją korzyść, teraz to....?