anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z zamówieniem. Podczas odbioru paczki skrytka była pusta

malutka19920
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem z odbiorem zamówienia podczas odbioru w paczkomacie one box skrytka była pusta co mam w tej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

KOGIEL_T
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

malutka19920
#7 Wielbiciel#

Nr zamowienia 85c2a262-cf85-11ef-83ad-791ac73db2a2

Nr przesyłki A001IU3BU0

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malutka19920 przepraszam Cię za tę sytuację! Poprosiłam już odpowiedni zespół o zajęcie się tą sprawą. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

malutka19920
#7 Wielbiciel#

Wie pani co ja się wcale nie gniewam bo rozumiem wszystko tylko to jest mleko modyfikowane dla dziecka i tu problem bo zostałam bez 😥

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malutka19920 jasne, rozumiem. Poprosiłam o jak najszybsze zajęcie się tą paczką. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

malutka19920
#7 Wielbiciel#

Dziękuję pani bardzo za pomoc.  Czy dostanę jakąś informację mailową co dalej?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malutka19920 tak, oczywiście! Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, gdy tylko ustalimy z partnerem logistycznym, co się dzieje z paczką. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@malutka19920 Tak, odpowiedź otrzymasz do 30 dni...

oznacz moderatorów

malutka19920
#7 Wielbiciel#

30 dni ? Ja mleko potrzebuje na wczoraj . 😐

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malutka19920 odpowiedź i informacje otrzymasz szybciej, na pewno nie w ciągu 30 dni.
Przepraszam Cię za żenujące komentarze, jakie się tutaj pojawiły. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

malutka19920
#7 Wielbiciel#

Spokojnie nic się nie dzieje 😀 dziękuję za szybkie odpowiedzi 

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@la_nika @malutka19920 Żenujące? Gdzie napisałem nieprawdę?

Do 30 dni, nie znaczy, że za 30 dni.

W takiej samej sytuacji, moja reklamacja jest procedowana dokładnie tydzień i jeszcze nie została wyjaśniona.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fox_paws moja wiadomość nie odnosi się do Twojej wypowiedzi, usunęłam już te żenujące 😊 
Natomiast w pierwszej wiadomości napisałeś o czasie odpowiedzi, a teraz piszesz o reklamacji. To są dwie różne rzeczy. Kupująca otrzymała od nas wiadomość wczoraj. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

Obawiam się, że ani odpowiedź, ani reklamacja nie rozwiąże problemu braku przesyłki.
Jak widać przypadki niewłaściwego procedowania przesyłek mnożą się, bo system nie jest przygotowany na taką ilość paczek.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@malutka19920 Prawda jest taka że przewoźnik ma 30dni na rozpatrzenie reklamacji, a czy moderacja zapewni szybsze, szybkie załatwienie to im chwała. ale w takiej sytuacji należy od razu dzwonić na infolinię.

oznacz moderatorów

malutka19920
#7 Wielbiciel#

No już teraz będę mądrzejsza bo pierwszy raz mi się taka sytuacja zdarzyła i nie wiedziałam do kogo się zwrócić o pomoc .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zakup od firmy to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania, jak zaraz po otwarciu stwierdzisz i zgłosisz brak lub uszkodzenie to większa wiarygodność zgłoszenia i większe prawdopodobieństwo rozpatrzenia na Twoją korzyść, teraz to....?

oznacz moderatorów