Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
13.09.2023 otrzymałam informację, że zielony Allegro Box, do którego skierowałam przesyłkę, jest przepełniony. Informacja przyszła e-mailem od Allegro. W mailu był link, za pomocą którego można było przekierować przesyłkę. Zrobiłam to, przekierowałam do innego automatu i na stronie wyświetliła się informacja, że wszystko OK.
Miałam przekierować przesyłkę do 13.09 do godz. 22.00, a zrobiłam to tego dnia o 20.00, czyli zmieściłam się w czasie.
Niestety w aplikacji Allegro i na moim profilu po zalogowaniu się do niego dzisiaj nadal widoczna jest informacja z godziny 18.25 z 12.09.2023, że przesyłka oczekuje na przekierowanie. Nie widzę innej możliwości wskazania alternatywnego One Box, jak tylko przez link w e-mailu. Proszę o pomoc, co mogę zrobić?
Przy przesyłce jest info, że została odesłana do magazynu. Jakich szczegółów potrzebujecie, by mi pomóc? Nr przesyłki to: A0002TVZK3.
Z góry dziękuję.
@Client:101019287 sprawdziliśmy status Twojej przesyłki i mamy w systemie przekierowanie z 13.09.2023, z godz. 20:00. Twoja paczka powinna jutro trafić do odbioru, więc poczekaj proszę cierpliwie.
Dobry wieczór,
Niestety przesyłka nie pojawiła się w Allegro One Box. W aplikacji Allegro nadal jest informacja, że czeka na przekierowanie. Po zalogowaniu się na mój profil w Allegro widzę, że przesyłka ma status "w drodze od Od 12. wrz. 12:56", a jako punkt odbioru wskazany jest automat One Box, który był przeładowany.
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
@Client:101019287 Cześć, bardzo nam przykro, że tyle to trwa. Skontaktowaliśmy się z oddziałem i paczka powinna zostać doręczona dzisiaj do końca dnia lub maksymalnie do poniedziałku.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć,
Przesyłka dotarła do automatu alternatywnego dzisiaj około południa. Bardzo dziękuję za pomoc. Co prawda opakowanie było uszkodzone (rozerwane), pogięte i wyglądało, jakby ktoś postanowił przetestować jego wytrzymałość, ale szczęśliwie nic nie wypadło ze środka, a zawartość nie została uszkodzona. Dziękuję za szybki i konkretny kontakt i załatwienie sprawy. Tę metodę rozwiązywania problemów będę polecać innym.
Z serdecznymi pozdrowieniami
Malwina F.