anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o NATYCHMIASTOWY odbiór paczek One

urmik_ekosiarki
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Proszę o natychmiastowy odbiór paczek od nas do klientów - od dwóch dni zgłaszam odbiór i nikt nie przyjeżdża - parodia.

Dotyczy zamówień:

8919b820-4837-11ef-9743-6369040a1a45

431393b0-48bd-11ef-a3f5-cf603bb64699

2a246e40-48f6-11ef-9157-6ffd7d13c5c1

0af7a9a0-49a1-11ef-9691-51bafd2b8a70

Proszę także o wyłączenie tych zamówień z opinii klientów.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

kostas11
#21 Demiurg#

@urmik_ekosiarki życzenie podobne do tego ja wlazłem do punktu Lotto i poprosiłem o liczby które wygrają w najbliższym losowaniu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@urmik_ekosiarki poprosiłam już o interwencję w oddziale, który jest odpowiedzialny za Twój obszar. Zamówienia oczywiście wykluczymy z Twojej jakości sprzedaży, poza tym ostatnim, ponieważ tutaj termin na nadanie jeszcze nie minął. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a co z niezadowolonymi klientami, utratą zaufania do firmy, stratami finansowymi, negatywem jak wpadnie i obniży sprzedaż a może doprowadzi do utarty smarta ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mdrogeria_0-1721894757634.png

@kostas11 ,, każde Wasze zgłoszenie jest weryfikowane .... bla ... bla .... bla,,

zaraz bana dostanę 🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria na razie go nie planuję 🙂

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a na prośbę ? 🙄

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria na Twoją prośbę? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ yhmmmm

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria jeśli tylko zechcesz, nie ma najmniejszego problemu 😀

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ dzięki za dobre serce 💓 , dam znać jak będę gotów .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@mdrogeria  nie ma tak! Siedź tu na dupie, ja się lubię pośmiać 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 doskonale wiesz, że póki negatywa nie ma, nie usuniemy go, bo nie mamy czego usunąć.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ dobrze wiemy i tak ciężko je usunąć, a tym bardziej jak będzie bez opisu  😞 

Bardziej mi chodzi o utratę kupujących, mi ostatnio klient zadzwonił jak UPS dostarczył paczkę zamiast w piątek to dostał we wtorek że jesteśmy nie poważni to maił być prezent i więcej u nas nie zamówi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  proszę oto przykład 🙂


@_HolaOla_  napisał(a):

@kostas11 doskonale wiesz, że póki negatywa nie ma, nie usuniemy go, bo nie mamy czego usunąć.


https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-delivery/brak-odbioru-przez-kurier-przesyłek-allegro-deliv...

Później otrzymamy komentarz ,,Nie polecam" tak jak ostatnim razem.Bo paczka nie została dostarczona na czas. Wy oczywiście po interwencji nie będziecie go liczyć do statystyk,ale na stronie cały czas zostanie i będzie widoczny dla innych kupujących.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ A może by tak wszystkie zamówienia ,które idą przez allegrowe formy dostawy od razu wykluczać z jakości? Ocenę jakości dostawy pozostawić tylko w formach dostawy który sprzedawca sam sobie wybrał a nie w tych które "musiał wybrać" .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 pomysł się nie przyjął 😞 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/mam-pomysł-jak-zachęcić-sprzedawców-do-udostępni... lepiej było zmusić wszystkich a potem jakoś to będzie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 muszę Cię rozczarować, ale nie ma takiej opcji. Allegro One to nasza usługa, wciąż ją rozwijamy i nie ma szans na automatyczne wykluczenie wszystkich przesyłek realizowanych tą metodą. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

brakestop
#15 Entuzjasta#

Najlepsza i najszybsza usługa Allegro, która działa superekspresowo to ?

- POBIERANE PROWIZJI -  😉

 

p.s. ja nie chcę banana 😄

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@brakestop Zwłaszcza te za oferty promowane i wyróżnione ,które po rezygnacji klienta zakupu są nie oddawane.

oznacz moderatorów