Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem paszę dla kur niosek u sprzedawcy blazecompany, dostawa paczkomatem DHL. Kurier DHL napisał, że nie można dostarczyć i odesłał paczkę do sprzedawcy. Nie rozumiem, spełniała wszystkie warunki dostawy. Sprzedawca napisał mi, że zwróci pieniądze, ale minęły 2 tygodnie i nie mam pieniędzy na koncie. Sprzedawca się komunikuje, sam napisał, żebym skontaktował się z pomocą Allegro. Co mam teraz zrobić? Pozdrawiam, Tomáš Pľuta
@Client:108953088 Podaj numer zamówienia,
Moderatorzy mogą pomóc:
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:108953088 faktycznie widzę, że był problem z dostawą. Czy otworzyłeś dyskusję ze sprzedającym, by wyjaśnić sprawę zwrotu?