Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W piątek 20.09 zamówiłem przesyłkę która miała być dostępna do odbioru w sobotę, pomijając to że nie była, została ona wydana do doręczenia w poniedziałek do punktu, który okazało się że jest nieczynny, przekierowałem przesyłke do automatu, jednak na następny dzień okazało się że on też jest zepsuty i nie działa. Po rozmowie z konsultantkom która zapewniła mnie że kolejny punkt jest sprawny, ślad po paczce się urwał, bo ponoć paczka jest w skrytce ale trzeba zweryfikować kamery w jakiej dokładnie bo system tego nie załapał. Miało to potrwać 2 godziny jednak od tamtej pory nic się nie dzieje w tej sprawie, czekam od środy i jestem tylko bardzo przepraszany.Kiedy będę mógł odebrać paczkę? Co się z nią dzieje?
@Hawajczyk44 postaram się zweryfikować losy Twojej przesyłki.
przekierowałem przesyłke do automatu, tak się da na One?
Wg. Pani z czatu, tak, jak się stało w rzeczywistości to nie wiem 🙂
@Hawajczyk44 z tym dostawca bywają problemy, lepiej omijać. Ale jak paczka od firmy to do czasu odebrania za przesyłkę odpowiada sprzedający, wg prawa!
Ostatni raz korzystam z tej usługi. Szkoda, że nie trafiłem na opinie wcześniej to bym zamówił do paczkomatu jak zwykle.
Szybciej będzie jak kupisz jeszcze raz inną metodą dostawy
Wczoraj otrzymałeś od nas maila w sprawie przesyłki.
Nie dostałem, ostatni mail jest sprzed dwóch dni i to w dodatku spóźniony.
@Hawajczyk44 Wybacz, wkradła się pomyłka! Zgadza się, ostatni mail jest z soboty 28.09. Nie otrzymałeś kolejnej wiadomości, ponieważ zespół dedykowany wciąż zajmuje się weryfikacją zgłoszenia. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
Ten typ tak ma . Z niektórymi nie warto się zadawać .