- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie. Kolejny raz mam problem z lokalizacją paczki nadanej przez Allegro One Box, One Kurier (Allegro One Box, zielony) . Numer przesyłki 537895a0-0c60-11ef-bd3b-4b4a532724e5 poniżej historia przesyłki
"Będę ogromnie wdzięczna za wysłanie przesyłki dzisiaj, uratuje to moje życie! Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego dnia!"
którą my spełniliśmy a tu taki zonk!!! ;-(
PROSZĘ O WYJAŚNIENIE SPRAWY
Dziękuję @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ podpinam sie pod temat, numer przesyłki A000MFPFX6, numer zamówienia f8ab37f0-06e6-11ef-a101-ed257eaf1148, klientka twierdzi że przesyłka jest w sortowni w warszawie, ja widzę że została wydana do doręczenia w poznaniu. prosba o weryfikację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCGEnterprise Z tego co widzę, to przesyłka została już doręczona.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi no tak tylko do nas.... wczoraj w dyskusji wprowadzilismy numer przesyłki, adres podany przez klienta a dzis odebrane owszem przez nas wlasnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCGEnterprise Czy możesz napisać, dlaczego odebraliście przesyłkę? Skoro nie jest ona w posiadaniu przewoźnika, to nie mogę podjąć żadnej interwencji w tej sprawie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi zaraz zaraz , wprowadziliście wszystkich a przede wszystkim nas w błąd!!!podczas dyskusji pisząc że my jako sprzedający wprowadziliśmy numer przesyłki nowy. Nastepnie w dyskusji piszecie że przesyłka bedzie jeszcze dzis u kupującego.... kupujący w szoku bo brak informacji. A JAK SIĘ OKAZUJE SAMI SOBIE WPROWADZILISCUIE NUMER PRZESYLKI W DYSKUSJI JAKO PRZESYLKI ZWROTNEJ OD KUPUJACEGO BO SIE NIE ZMIESCILA W PACZKOMACIE DO NAS. Dziś afera bo kupująca pyta dlaczego wydana do doręczenia w Warszawie a nie w poznaniu przeciez wczoraj Państwo nadali do Poznania.... Serio i Pani się mnie pyta dlaczego odebraliśmy????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W ogole dlaczego w dyskusji podszyliście się pod nas i nadaliście jako my przesyłkę do kupującego ktora miała byc zwrotna? co to za praktyki? za takie właśnie zachowania dostajemy pozniej bańki bo co allego napisalo...że wysłane... a ocenkui my dostajemy ...nie Wy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi zaraz zaraz , wprowadziliście wszystkich a przede wszystkim nas w błąd!!!podczas dyskusji pisząc że my jako sprzedający wprowadziliśmy numer przesyłki nowy. Następnie w dyskusji piszecie że przesyłka będzie jeszcze dziś u kupującego.... kupujący w szoku bo brak informacji. A JAK SIĘ OKAZUJE SAMI SOBIE WPROWADZILISCUIE NUMER PRZESYLKI W DYSKUSJI TYLKO TO PRZESYLKA ZWROTNA OD KUPUJACEGO BO SIE NIE ZMIESCILA W PACZKOMACIE DO NAS. Dziś afera bo kupująca pyta dlaczego wydana do doręczenia w Warszawie a nie w poznaniu przecież wczoraj Państwo nadali do Poznania.... Serio i Pani się mnie pyta dlaczego odebraliśmy????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCGEnterprise Nie wspomniałeś wcześniej o żadnej dyskusji, dopiero w ostatniej wiadomości. Ja posiadam tyle informacji, ile sam mi przekażesz. Nie mam tutaj magicznego przycisku, który mi wyświetli wszystkie możliwe informacje na temat paczki i każdej wzmianki o niej. W takim wypadku proszę Cię, abyś odpisał w dyskusji, bo tam doradca jest zaznajomiony ze sprawą.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak...doradca... oprocz nadania paczki od nas to tylko padlo info dyskusja przedłużona... wcześniej 2 godz temu jest wspomniane o dyskusji w załaczniku screen.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCGEnterprise Tak właśnie napisałam, że wspomniałeś o tym w poprzedniej wiadomości, ale nie wyjaśniłeś, na czym dokładnie polega problem. Wciąż nie wiem, czego ode mnie oczekujesz, skoro paczka została już przez Ciebie odebrana i jak mogę Ci pomóc?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczekuje aby nie praktykowac podszywania się pod soprzedawce i wprowadzania wszystkich w błąd bo 3 h straciłam razem z kupującą straciłysmy na dyskusjach przecież sprzedający wysłał ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCGEnterprise Dopytam o ten komunikat zespół odpowiedzialny za dyskusje.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przepraszam wyraźiłam się nie jasno ! wczoraj w dyskusji rzekomo wprowadziliśmy numer przesyłki. W historii oczywiście dany numer wprowadzonej przesyłki i adres dostarczenia, w statusie dostarczono...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arete-sklep kurier przy Tobie powinien przesyłkę zeskanować , albo obudzi się ok. południa ,albo Cię .....wyrolował .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super, człowiek goni z wywieszonym jęzorem żeby zdążyć, klienta zadowolić a
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No ale tu nie ma co lamentować tylko się przyzwyczajać. Przecież takich przypadków będzie coraz więcej!!! Zaraz wkracza Orlen na salony!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
GDZIE W TAKIEJ SYTUACJI LUB DO KOGO SKARGĘ ZŁOŻYĆ? Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arete-sklep powinien się już zmienić status Twojej przesyłki , widzę to po swoich nadanych wczoraj , spróbuj może 616 306 997
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arete-sklep W takiej sytuacji zadzwoń proszę pod numer 616 306 997. Tutaj nie wystarczy standardowa weryfikacja. Prawdopodobnie trzeba będzie sprawdzić nagrania z kamer.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »