Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dobry wieczór.
Otrzymaliśmy dzisiaj zgłoszenie od naszego Klienta o problemie związanym z dostawą przedmiotu.
Przesyłka została odebrana od nas w dniu 27.11 (poniedziałek) i jak dotychczas nie trafiła do automatu odbiorczego, a zamiast tego pojawił się dzisiaj status: Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego.
Numer zamówienia: 17fc0fd1-8cad-11ee-bdb2-c7c1af9423ea
@FEDIA_PL Dostałam informację, że przesyłka została dzisiaj doręczona 🙂
Dzień dobry,
Ja mam podobną sytuację. Allegro zapytało mnie o wybranie punktu alternatywnego i dało czas na jego wybór. Niestety nie udało mi się go wybrać w wyznaczonym czasie i obecnie z przesyłką nic się nie dzieje, status bez zmian. Bardzo proszę o pomoc w odbiorze przesyłki. Zaznaczę jeszcze, że zależałoby mi na odbiorze w punkcie pierwotnie wyznaczonym, a nie na wyborze innego paczkomatu.
nr przesyłki A000DKKV17
Pozdrawiam
@Maksymilian_B nasz zespół poprosił Cię już o informacje, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową i odpowiedź na naszą wiadomość.