Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. API przewoźnika jest tymczasowo niedostępne, ale inne przesyłki poszły. Co w takim przypadku mamy zrobić? Nr zamówienia f254d1b2-5cac-11ef-948b-3f087e092a69
Proszę o pomoc moderatorów. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Teraz wyskakuje komunikat Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt doręczenia jest niepoprawny @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Adres poprawny?
Cześć, @Magdalena_Zoo. Widzę, że już wygenerowałaś etykietę do tego zamówienia. Czy nadal potrzebujesz pomocy?
Dzięki, ale już wybrałam inny punkt odbioru na który klient się zgodził. Pozdrawiam