Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę o wyłączenie z statystyk zamówień:
517e8580-04c5-11f0-8708-afea3209c95e
b1b8f7b1-0505-11f0-a0ab-418cf1f3d99c
922039d0-050b-11f0-a8d3-1154fd9153a6
03d233d0-0552-11f0-8a19-03e7da666830
Kurier UPS nie zjawił się po odbiór przesyłek, mimo zlecenia stałego. Przesyłki były spakowane, posiadamy zapis z monitoringu.
Równocześnie proszę o poinformowanie klientów o opóźnieniu powstałym nie z naszej winy.
@casa-mia-pl, zgłosiłam prośbę o wykluczenie zamówień ze statystyk.
Co do poinformowania klientów - musiałbyś zrobić to sam, ale w razie jakichkolwiek problemów będziemy w stanie potwierdzić, że opóźnienia nie były spowodowane z Twojej winy.
@casa-mia-pl, ze względu na zlecenie stałego podjazdu, potrzebne będzie potwierdzenie od przewoźnika, że odbiór nie nastąpił z ich winy, żebyśmy mogli wykluczyć takie zamówienia.