Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Co stało się z przesyłką zwrotną o numerze A0019XQL86 - ONE BOX - UPS nadana w dniu 13 lis 2024 15:38
Ostatnia informacja dotycząca przesyłki pochodzi z dnia Kurier przekazał przesyłkę do magazynu.
I od tej pory słuch po niej zaginął ..........
Sprawdzałem na stronie UPS i otrzymałem taką informację : "Obecnie nie możemy podać szczegółów monitorowania. Nie możemy zlokalizować przesyłek ......"
Proszę o informacje co stało się z przesyłką.
@kakabe_2007 Poprosiłam o interwencję w oddziale w sprawie paczki.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czy już wiadomo co stało się z przesyłką ???
Cześć, @kakabe_2007. Jesteśmy w kontakcie z przewoźnikiem i nadal oczekujemy na weryfikację. Damy znać, gdy tylko otrzymamy więcej informacji.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Jak długo jeszcze będzie ustalane miejsce "przebywania" przesyłki ??? ...... śnieg zaczyna już padać ..... Podpowiem Wam miłe Panie - skoro przesyłka została przyjęta przez magazyn a nie opuściła go to znaczy że dalej w nim przebywa .....
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Minęły 24 godziny od zgłoszenia problemu i jak na razie nikt z Allegro nie raczył udzielić żadnej informacji ....... a przecież za tą usługę w całości odpowiada Allegro bo to przecież Wasze ONE BOX ........
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Szanowne Panie Moderatorki.
Proszę o informację co dzieje się w sprawie przesyłki zwrotnej od klientki
numer zwrotu : Q75G/2024
numer przesyłki : A0019XQL86
przesyłka w drodze od dnia 14 lis 2024 15:38 ?
W dniu 22 listopada klientka poinformowała mnie że Allegro poprosiło ją o wymiary przesyłki , zawartość oraz wartość paczki oraz że Allegro zgłosiło reklamację zaginionej przesyłki do przewoźnika.
W dniu 11 grudnia o godz. 23:54 klientka zakłada mi „DYSKUSJĘ” z żądaniem abym poinformował ją kiedy sprawa zostanie wyjaśniona.
W związku z tym proszę o informację – KIEDY SPRAWA ZOSTANIE WYJAŚNIONA - abym mógł udzielić klientce odpowiedzi w dyskusji .
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Szanowne Panie Moderatorki.
Proszę o informację co dzieje się w sprawie przesyłki zwrotnej od klientki
numer zwrotu : Q75G/2024
numer przesyłki : A0019XQL86
przesyłka w drodze od dnia 14 lis 2024 15:38 ?
W dniu 22 listopada klientka poinformowała mnie że przesyłka zaginęła.
Allegro poprosiło ją o wymiary przesyłki, zawartość oraz wartość paczki oraz poinformowaną ją
że Allegro zgłosiło reklamację zaginionej przesyłki do przewoźnika.
W dniu 11 grudnia o godz. 23:54 klientka zakłada mi „DYSKUSJĘ” z żądaniem abym poinformował ją kiedy sprawa zostanie wyjaśniona.
W związku z tym proszę o informację – KIEDY SPRAWA ZOSTANIE WYJAŚNIONA - abym mógł udzielić klientce odpowiedzi w dyskusji .
Jak ktoś nie wie gdzie co u niego leży to albo zgubił albo ma taki bałagan że sam go nie ogarnia. Są firmy kurierskie które dbają o jakość swoich usług jak i takie co im na tym nie zależy ,trzeba wybierać te bardziej sprawdzone .