Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
nie dostarczona w terminie
@mdrogeria No i widzisz, ile przy tym zajęcia? Trudno się oprzeć wrażeniu, że to Delivery wymyślono w ramach walki z bezrobociem 😎
@TomBanknoter iiii.... tam , chwilka , przygotowałem sobie szablon , wklejam tylko numer przesyłki 😁
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
nie dostarczona w terminie
aaa... KU !.. KU !! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
A to tak można sobie życzyć wykluczenia? Czy to sprawiedliwe wobec osób które nie wiedzą że takie coś trzeba zgłaszać.
Czy będą jakieś rozwiązania systemowe?
@Halfrunt dzisiejsze moje wątki nie mają na celu wykluczenia , nadane i odebrane przez kuriera zostały prawidłowo tylko dalej poszło nie tak . Zgłaszałem już wiele transakcji do wykluczenia i zwykle z pozytywnym skutkiem , natomiast czy to sprawiedliwe ? uważam ,że tak jeśli ujma w statystykach nie była skutkiem działania sprzedawcy ,a przedsiębiorcy bo o tych mowa , którzy nie wiedzą o takiej możliwości niech się doszkolą bo to leży w ich interesie .
@mdrogeria na początek poproszę, abyś nie zakładał nowych wątków jeśli dotyczą tego samego. Po drugie, jeśli nie chodzi o wykluczenie, to jakiej reakcji tutaj od nas oczekujesz?
@_HolaOla_ 🌸 nie dotyczą tego samego bo jak zerkniesz są różnie numery przesyłek , a wątki mają na celu usuniecie dławika , w dalszym ciągu nic się nie zmienia 1/3 moich łoników ma problemy
przesyłka nie dostarczona w terminie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Obawiacie się ,że klienci przeczytają ? , a dobrze , niech czytają , zmiana przewoźnika nic nie daje , jeden czort DPD czy UPS
Ten wątek też cudownie zniknie.
@sl-aw-ek utworzę nowy , mam szablon , kilka kliknięć , o nadaniach w automatach nie ma mowy , często wysyłam towar wrażliwy na wysokie temperatury , 2 doby w automacie i towar do wyrzucenia , w E - pace chociaż odbierają , ale niezbyt mi po drodze ,a notuję spadek zainteresowania łonikami i trzeba gonić z 1 lub 2 paczuchami .
@mdrogeria to była moja pierwsza prośba, teraz jest druga.
@_HolaOla_ klient zgłosił zwrot zamówienia,choc go nawet nie odebrał- allegro one ups powód:nie dotarła na czas. Dodatkowo złożył kolejne zamówienie takie samo i już widzę że bede znowu miec problemy. Zamiast odebrac to co juz dotarlo i czeka na odbior, zlozyl kolejne identyczne które tez dotrze za 1-2 dni a moglby po prostu to odebrac..wiec spodziewam sie negatywa na zlosc.
@petinek_pl Gdyby miał rozum, to by zamówił inną formą dostawy.
@TomBanknoter zamówił inną, ale nie w tym rzecz. To zamówienie oczekuje na odbiór więc mógłby je po prostu odebrać, po co składa kolejne które dotrze za 2 dni? Więc jest to dla mnie niezrozumiałe
@petinek_pl podaj mi proszę ich numer albo jego login. Sprawdzę, czy możemy coś tutaj zrobić.
@_HolaOla_ fajnie że łączysz w jedno tylko jest jeden problem, brak tytułów w których jest numer paczki 😞
@mdrogeria słuchaj się starszych sam Ci to proponowałem i olałeś, więc pisz w jednym wątku, podawaj numer paczki oraz kto odbiera UPS ? DPD ? One kurier ?