Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro na siłę promując to swoje **piiip**iane Allegro One włączyło mi w cenniku "One Kurier (własny kurier Allegro)" Nie można tego wyłączyć bo jest komunikat "przewoźnik zawsze włączony" Wcześniej dla tego cennika nie było kuriera Allegro bo paczki nadawane są też z adresu gdzie kurierzy Allegro nie obsługują tego terenu. Jak to wyłączyć? W innym cenniku może być kurier Allegro o tam akurat jest Allegro kurier. Cenniki były zrobione pod magazyny. Zmienili mi to tylko na jednym koncie a na pozostałych jest po staremu. Ktoś miał podobny problem
Tutaj macie podkreślone na czerwono, jakbyście nie mogli dotrzeć do tej informacji inaczej...
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@shopmw otrzymałeś od nas e-maile w tej sprawie (ostatni wczoraj o 10:22) - "zgodnie z zapowiedzią, 28 stycznia zaczęliśmy dodawać do Twoich cenników metodę Allegro One Kurier".
Kurier Allegro One obsługuje kod 05-300 jako wyjątek, dlatego informacja na stronie wciąż wskazuje, że nie jest obsługiwany.
Czy w Wysyłam z Allegro masz podany adres z tym kodem pocztowym?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ My również wysłaliśmy do was mnóstwo maili przez formularz, z całą plejadą zrzutów zamówień, których z waszej winy nie da się nadać... Przesyłki są nienadawalne cały czas. Proszę wyłączyć w końcu wadliwą usługę. Wszystkie adresy są właściwe ( dostaliście w mailach też zrzuty) Tutaj chociażby zamówienie 374268e0-de4a-11ef-bce0-638c16c4b786. To jeden z wielu dzisiejszych i wczorajszych "wyjątków".
@shopmw muszę poprosić Cię o cierpliwość, wyjaśniamy to.
Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ na czas tego wyjaśniania wyłączcie niedziałającą usługę. Bo 2 dni nie potraficie już " wyjaśnić " gdzie po tej ilości zrzutów, które poszły mailowo widać, że NIE DZIAŁA. W pakiecie nie oferujecie do niej pracownika, który będzie obdzwaniał klientów i pisał do nich o zmianę formy dostawy, jeżeli klient chce mieć zrealizowane zamówienie w oczekiwanym czasie.
Zgłoszenie numer 49081092
@shopmw zapoznałam się z Twoim zgłoszeniem. Działamy w tej sprawie.
Przekazałam też Twoją sugestię o tymczasowe włączenie Allegro One Kuriera.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ W dalszym ciągu ŻĄDAMY WYŁĄCZENIA NIEDZIAŁAJĄCEJ USŁUGI . Rozwiązanie problemu w taki sposób jak zaproponowaliście nas nie satysfakcjonuje "Na ten moment proponujemy Państwu nadanie paczki na umowie własnej z przewoźnikiem, a później mogą się Państwo z nami skontaktować i złożyć reklamację, aby odzyskać koszty, które Państwo ponieśli."
Wy jesteście przewoźnikiem dla Allegro ONE... tak, nie mamy własnej umowy dla zielonych automatów.
nie zgadzaj się 🙂 ja zrobiłem tak z jedną przesyłką z łona i nadałem paczkomatem teraz muszę oczekiwać łaskawie aż inpost mi wystawi FV i dopiero do nich wysłać reklamacje na koszt oni myślą że wprowadzą coś wadliwego i my mamy tracić na tym czas ? moim zdaniem to oni powinni dać list przewozowy oczywiście najpierw po porozumieniu z klientem jakim przewoźnikiem chce otrzymać przesyłkę 🙂
Problem by nie istniał, gdyby wyłączyli 2 dni temu wysyłki za pośrednictwem kurier One, którego sami dołączyli 2 dni temu. UPS i DPD skutecznie doręczali przesyłki, a teraz na oko ok 90% zamówień do zielonych automatów wpada do Kurier One ( ich własny allegrowski , NIEDZIAŁAJĄCY DLA NASZEGO KODU POCZTOWEGO)
@shopmw przepraszam, za powstałe niedogodności - jednak Twoja sprawa jest aktualnie w weryfikacji i nie mamy jeszcze odpowiedzi. Gdy tylko będziemy wiedzieć więcej, skontaktujemy się z Tobą w wiadomości mailowej.