Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wklejam całą historie z innego tematu.
Dzień dobry,
ponad 3 tyg temu dostaliśmy na nasz firmowy telefon zdjęcia od osoby która znalazła same folie po naszych paczkach, zrobiła zdjęcia i wysłała nam je. Na zdjęciach nie były tylko widoczne nasze paczki ale też z innych sklepów. Paczki były nadane przez Onekuriera, udało nam się ustalić że nasze przesyłki maja status jako "doręczone".
Allegro umywa ręce:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedz.
Bardzo mi przykro, jednak nie udało się nam wyjaśnić sprawy zaginięcia przesyłek na chwilę obecną.
Skontaktowałam się z nadawcami przesyłek zwrotnych w celu złożenia reklamacji na przesyłki."
Przestrzegam przez korzystaniem z tego przewoźnika.
Złożyliśmy reklamację i Allegro odesłało nas z kwitkiem.
Na razie standardem jest że Allegro w niczym nie widzi swojej odpowiedzialności.
Wysłaliśmy zdjęcia folii, zdjęcie wz z innej firmy i nawet screen rozmowy z osobą która znalazła bałagan.
Dodatkowo informację że paczki mają status doręczone.
Sprawę zgłosiliśmy 10.05.
Nie jesteśmy w stanie zlokalizować wszystkich klientów bo to były zwroty.
Firma logistyczna powinna wiedzieć jakie przesyłki w danym dniu zostały przekazane do doręczenia na samochód kurierski, po to są skanery, chociaż po jednej paczce a taką wskazaliśmy.
Przesyłki, te które udało się zidentyfikować są oznaczone jako "doręczone".
Nie wiemy ile było tych przesyłek i od których klientów o to chodzi.
Dodatkowo, jak już wspominaliśmy, były tam tez przesyłki z innych firm, więc logicznym jest że to Allegro jako przedstawiciel Onekurier powinno się zająć ta sprawą.
Nie wiemy w jakiej skali jesteśmy stratni.
Ostatnia odpowiedź moderatorów:
@BRUTA_jhk Wciąż wyjaśniamy sprawę zaginięcia paczek. Kiedy otrzymamy informację od Przewoźnika, to skontaktujemy się z Tobą. Proszę o cierpliwość.
@BRUTA_jhk Zdaję sobie sprawę z tego, że sytuacja się przeciąga, ale wciąż wyjaśniamy tę sprawę z dyspozytorem. Odezwiemy się do Ciebie, kiedy zdobędziemy więcej informacji.
ko_alka za tydzień mija dokładnie miesiąc od zgłoszenia reklamacji, a w regulaminie macie 30 dni na jej rozpatrzenie.
Jeśli termin zostanie przekroczony to co wtedy? Uznacie reklamację i zwrócicie nam koszty skradzionych paczek? Czy wydłużycie czas bo wasze wyjaśnianie jest nieudolne?
@BRUTA_jhk na razie termin nie został przekroczony, więc poczekaj proszę cierpliwie.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia kradzieży. (nr zgłoszenia Allegro 41892430, dnia 10.05.2024)
Nie zrobiliście nic w tej sprawie.
Aż strach pomyśleć, gdyby to była wina sprzedającego ... supersprzedawca, punkty, negatywy, blokady konta itp. Współczujemy !
@BRUTA_jhk 30 dni minęło wczoraj w nocy 😉 Brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji.
Zbierz zdjęcia, i zgłoś kradzież paczek na policję, bo oni będą w stanie przyspieszyć czynności wykonawcze w allegro. Nie daj sie zmyć, że mała szkoda.
@BRUTA_jhk przykro mi, ale tak jak napisaliśmy w zgłoszeniu robimy co w naszej mocy, aby skontaktować się z oddziałem doręczającym przesyłki oraz wyjaśnić tę kwestię.
Przepraszam, że trwa to tak długo.
@la_nika przez 30 dni nie umiecie skontaktować się z oddziałem realizującym WASZĄ usługę Allegro One Kurier? Aż sprawdzam datę czy dziś nie 1 kwietnia.
la_nika i co w związku z tym że wyjaśniacie ta kwestię? Jesteśmy stratni nasi klienci stratni oraz inni sprzedawcy są stratni a co Allegro zrobiło, nic, jedynie cały czas twierdzicie że wyjaśniacie kradzież.
30 dni minęło wg regulaminu Allegro, reklamacja jest uznana.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o informację jak mam złożyć reklamację na usługi świadczone na Allegro.
@BRUTA_jhk Reklamację możesz złożyć przez dedykowany formularz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W tym formularzu sa dedykowane odpowiedzi które nie uzględniają oczywiście kradzieży a tym bardziej winy allegro.
Kiedy otrzymam odpowiedź? Minęło 30 dni!
@BRUTA_jhk wczoraj otrzymałeś odpowiedź e-mail w prowadzonej sprawie. Przykro mi, ale nie jestem w stanie zrobić nic więcej, aby przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_serwis-texas
"Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
Niestety, przez utrudniony kontakt z naszym oddziałem sprawa się przedłuża. Ponownie ponagliłem dyspozytora w sprawie odpowiedzi. Gdy tylko uda mi się uzyskać jakieś informacje, niezwłocznie wrócę z odpowiedzią.
Gdyby pojawiły się inne pytania - zachęcam do ponownego kontaktu.
Życzę miłego dnia!"
To nazywa Pani odpowiedzią? Dlaczego zdjęcie zostało usunięte?
@BRUTA_jhk tak, tę odpowiedź miałam na myśli.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla
Od miesiąca nie możecie się porozumieć z oddziałem, kompletnie zignorowaliście sprawę.
To wasz przewoźnik, w takim razie jaką mam gwarancję że inne przesyłki nie zostały skradzione, albo czy nadal nie jesteśmy okradani, czy klienci nie są okradani?
Jak jest jakaś zaginiona paczka albo utknęła w sortowni to jakoś udaje się wam skonsultować z oddziałem. Jak to Pani wytłumaczy?
Myślicie że że raz w tygodniu odpiszecie olewająca odpowiedź to w końcu przestanę się domagać reakcji? Wręcz przeciwnie.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla
Proszę, kolejna paczka która wyjaśniacie, od 22.05 w drodze zawrócona na nasz magazyn i nigdy nie dostarczona. A000O3KB24
I też twardo wyjaśniacie. Ile takich przesyłek jest których nie wyłapaliśmy, nawet nie chcemy myśleć.
Minął termin odpowiedzi na reklamacje.
To ja też się podpinam. A000OYL4G4,A000OY8T14 ładnie mi do domku proszę przynieść bo kurierzy to nie moja odpowiedzialność!