Kupujący odgraża się negatywem za opóźnienia po stronie kuriera Allegro ONE

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, jak w temacie. Paczka została nadana przed godziną graniczną 12 września, a finalnie została odebrana przez kuriera dzień później. Zamówienie powinno być u Klienta 13 września, ale przez niedotrzymanie obietnicy po stronie kuriera zamówienie dotrze dopiero w poniedziałek, czyli 16 września (!!!)
Klientka napisała do mnie dzisiaj, że jak tylko dojdzie zamówienie od razu da mi negatywa. Rozumiem, że Allegro weźmie na 'klatę' jakość świadczonych usług kurierów z którymi podjęło umowę @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ ? Liczę na to, że taki komentarz negatywny zostanie przez Was usunięty, bo jest kompletnie bezpodstawny, ale obawiam się, że otrzymam odpowiedź od administracji Allegro, że Pani opisywała swoje odczucia i ma prawo wystawić negatywa 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
że jak tylko dojdzie zamówienie od razu da mi negatywa. Rozumiem, że Allegro weźmie na 'klatę' jakość świadczonych usług kurierów z którymi podjęło umowę, z cała pewnością.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu nawet nie chodzi o branie na klatę, a usuwanie negatywnych komentarzy, które w jawny sposób sugerują, że Klient ma pretensje do sprzedawcy o coś co jest od niego kompletnie niezależne, a np.od kuriera lub samego Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
regulamin nie przewiduje takiego rozwiązania. Klient musiałby niecenzuralne sie wypowiedzieć - moze będziesz miec to szczęście.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli analogicznie, jeśli dostanę taki komentarz negatywny:
"Witryna jest nieczytelna, a podstrony ładują się za długo. Nie jestem zadowolona"
to rozumiem, że wszystko cacy? Komentarz uderza w aspekt, którego jako sprzedawca nie kontroluję, a zatem dlaczego taki komentarz miałby nie zostać usunięty przez administrację Allegro? Jednakowo jest z komentarzem, który uderza w jakość obsługi, która leży po stronie kuriera. Co więcej po stronie kuriera z ramienia Allegro, które na dodatek jestem jako sprzedawca ZMUSZONY oferować w swoich aukcjach. Allegro powinno brać pełną odpowiedzialność za podejmowane współprace, czyż nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
opisywałem tutaj nasz przypadek - negatyw od Ukraińca, towar wysłany natychmiast tego dnia co zakup, szedł sobie 6 dni allegro one - serwis nie usunął wpisu.
@Alora-Hurtownia branie na klatę - jasne, jeszcze nie spotkałem się z sytuacją by w kontaktach z naszym klientem allegro przyznało się do błędu i wyprostowało sytuację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Alora-Hurtownia Przykro mi, ale nie mogę wypowiedzieć się na temat komentarza, którego nie ma.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Porozmawiajmy hipotetycznie 🙂 Mam nadzieję, że komentarz jednak nie dojdzie do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Porozmawiajmy hipotetycznie- nie usuną.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale to nawet nie jest opóźnienie. Zgodnie z regulaminem usługi, przesyłki z opcją Next Day powinna zostać doręczona w ciągu trzech dni roboczych. Czyli jeżeli paczka została nadana 12 września, to powinna dotrzeć do 17 września (pod warunkiem nadania do godziny granicznej). Nie ma też znaczenia czy kurier odebrał przesyłkę z automatu nadawczego w tym samym dniu.
Godziną graniczną nadania w automatach One Box jest 12:00.